Tutto Bene

Dragul meu cineva,

           Nu stiu daca sunt obosita sau doar mi dor de casa. Stiu ca ma doare ceva, dar nu stiu ce…stiu ca vreau sa ma imbratiseze cineva dar nu are cine, stiu ca vreau sa fiu alintata, dar nu e nimeni langa mine sa imi asculte problemele.

          Clujul e un oras minunat…ce pot sa spun e plin de oameni veseli, preocupati de tot felul de lucruri, oameni nepasatori care oricand iti pot deveni niste prieteni. Facultatea..dragul meu cineva ce pot sa-ti spun mai mult de atat ” Imi placeee”, dar e greu. Azi ma simteam pierduta, eram acolo dar ma simteam ca o straina. Azi am avut primele 2 cursuri in italiana, am primit si un test de limba la care surprinzator am stiut sa raspund la cateva intrebari. E minunat. Putin sunt speriata, aproape toti profesorii vorbesc doar in italiana dar inteleg si ador accentul.

         Dragul meu cineva ti-am promis ca o sa-ti povestesc tot ce fac prin orasul asta frumos, dar parca mi asa dor de casa, de oamenii mei dragi. Chiar si astazi…chiar si acum,in acest moment,imi este dor.Dor de acel sentiment de siguranta,dor de afectiune,dor de sinceritate,dor de o anumita zi din trecut in care zambeam fara retinere,dor de acea stare de bine.Dor de lacrimi de fericire.si oricat de bine iti este pe moment,oricat de implinit crezi ca esti,undeva,inauntrul tau,e un gol,oricat de mic.Ceva lipseste,si tu o stii.O stii,pentru ca desi,aparent,esti bine,te cuprinde acea stare pe care habar nu ai cum sa o descrii,habar nu ai cum sa o explici.Incerci sa iti ocupi mintea,ziua,cu tot felul de activitati,incerci sa te gandesti la orice altceva,dar mintea ta insista sa o ia “pe cai gresite”.Am simtit cu totii,cel putin o data ca stam pe loc,ca nu inaintam,ca ramanem in urma.Am simtit fiecare ca nu ne gasim locul intr-o lume imensa,intr-un haos,intr-o dezordine,intre milioane de chipuri necunoscute,milioane de intrebari,milioane de amintiri.

          Dragul meu cineva mi-e dor de casa, de tine, de tot, dar imi place si aici. La revedere dragul meu, la revedere si nu uita ” Tu sei la mia felicità!”

    Image

5 thoughts on “Tutto Bene

  1. “Uita nostalgia, timpului trecut,/ Canta bucuria/ Ca l-ai cunoscut.
    Uita nostalgia, /Nu vorbi de ea/ Si din ochii-albastri/ Sterge-ti lacrima!!!”
    Zoe, fi barbata!!!🙂

  2. Italiana e limba muzicii, iar mie, ca unui vechi meloman, îmi amintește de Giani Morandi, Caterina Caselli și Rita von Pavone. E bine că o aprofundezi, dar nu avea încredere în toții ialienii! Sunt prea temperamentali.

Leave a Reply

