Inceput? Mai bine plec…

Dragul meu cineva,

 

             Iubesc începuturile pentru că te fac curajos… pentru că îndrăzneşti să crezi, să speri, să vrei. Îmi plac fluturii din stomac, momentele în care inima naivă o ia razna, îmi plac mesajele de “bună dimineaţa” şi telefoanele de “noapte bună”, îmbrăţişările lungi din zori şi până-n seară şi sărutările în care ai vrea să devii o singură fiinţă cu celălalt. Iubesc tot ce ma face fericita, dar din pacate la mine fericirea nu dureaza mai mult de o saptamana, si nu inteleg de ce. Poate nu am gasit persoana potrivita, poate tot timpul alerg dupa cineva care nu mi-e destinat, sau poate sunt doar ghinionista. Nu stiu ce sa cred, dar intotdeauna cand imi fac sperante se gaseste cineva care sa-mi spulbere toate visele. 

          Dragul meu cineva, oare tu ai patit asa ceva? Oare ai simtit vreodata ca ai un suflet firav care se face bucatele pentru cineva care nu merita? Eu tot mai des patesc asta. Stiu, ma atasez foarte repede de anumite persoane, oare acesta sa fie motivul?

Image

         Oricum, au trecut saptamanile foarte repede si mai sunt exact 6 zile si o sa plec la facultate. 6 zile…si un nou inceput, o noua viata. O sa cunosc noi oameni si chiar daca ma sperie umpic acest gand, sunt foarte nerabdatoare. Astept acel moment. Astept sa intru in facultate, sa merg la cursuri, sa invat limba italiana…astept sa ma plimb ore intregi prin Cluj, prin mall, sa pierd ore in sir cu fetele la shopping (“That moment. That instant when your fingers curl round the handles of a shiny, uncreased bag—and all the gorgeous new things inside it become yours. What’s it like? It’s like going hungry for days, then cramming your mouth full of warm buttered toast. It’s like waking up and realizing it’s the weekend. It’s like the better moments of sex. Everything else is blocked out of your mind. It’s pure, selfish pleasure.” ), sa fac ce vreau, cand vreau. 

         Dragul meu cineva, cand o usa se inchide o alta se deschide; dar noi o privim pe cea inchisa incat nu o mai putem privi pe cea care s-a deschis pentru noi. Nu trebuie sa te ghidezi dupa aparente, te pot insela. Urmeaza cursul vietii, risca, cauta acea persoana care sa te faca sa zambesti. Fii ceea ce vrei sa fii, ai doar o viata, o oportunitate pentru a face tot ceea ce vrei sa-ti propui. Eu sper sa ai suficienta fericire pentru a te face dulce si suficiente incercari pentru a te face puternic. Am ajuns sa cred ca un viitor stralucit se va baza intotdeauna pe un trecut uitat. Nu vei putea merge inainte pana cand nu vei putea lasa in urma esecurile si suferintele trecute. Nu mai socoti timpul, numara amintirile. 

         La revedere dragul meu, la revedere! Cu drag,

                         Studenta de la litere

3 thoughts on “Inceput? Mai bine plec…

  1. nu cred ca trebuie sa cauti pe cineva sau ceva..nu cred ac trebuie sa te straduiesti sa mearga un lucru sau o relatie…trebuie sa se INTAMPLE
    si sa mearga de la sine.sa se completeze,sa se..respire…impreuna…

Leave a Reply

