La differenza tra me e te

Dragul meu cineva,

 

          Se pare ca incepe se rasara soarele si pe strada mea. Tot ce ma inconjoara incepe sa prinda culoare, iar tot ce am crezut ca e imposibil acum se rezolva. 

         Nu mai sunt invizibila. Poate ca sunt persoane care nu ma remarca, sau care ma ignora, dar mereu va exista cineva care ma va privi cu admiratie, de la distanta. Mereu va exista acea persoana care va zice  de fiecare data cand ma vede ” fata asta e tot timpul cu zambetul pe buze” pentru ca in ochii unei anumite persoane doar eu contez. 

        Mi se spune adesea ca sunt naiva, ca gresesc atunci cand am prea multa  incredere in oameni si imi deschid sufletul in fata oricui, riscand sa fiu dezamagita. Dar mie nu mi-e frica. Asta e cea mai mare diferenta intre mine si restul lumii. Nu mi-e frica sa traiesc, sa zambesc, sa vorbesc. Nu mi-e frica sa fiu dezamagita. Este adevarat ca am savurat gustul amar al dezamagirii, de multe ori, dar asta nu m-a doborat, din contra am devenit mult mai puternica si mai abitioasa.

       Hai sa-ti spun ceva, lucrurile stau in felul urmator:Nu vom primi intotdeauna ce dorim,nu vom obtine intotdeauna totul,nu vom fi iubiti de toata lumea,dar de unde vrei sa stii cine te iubeste si cine nu?Cum vrei sa aflii cine ar da orice sa faca parte din viata ta,sau cine face orice ca sa te evite??Cum vrei sa faci un pas inainte,cum vrei sa avansezi,daca esti mult prea speriat sa incerci..? Ceea ce incerc sa-ti spun …este ca ar trebui sa indraznesti, ar trebui sa lupti, ar trebui sa nu mai lasi timpul sa treaca pe langa tine..Nu iti permiti asta, crede-ma! Si va veni o vreme cand ai da orice sa te poti intoarce la acest moment…la acest”acum”,acest”astazi” pentru a schimba ceva, dar va fi mult prea tarziu.. 

       Dragul meu cineva, diferenta dintre mine si restul lumii este ca eu cred in orice, cred in mine, in tine..cred in clipa de fata. Pentru mine “astazi” e cel mai important cuvant si ma bucur de fiecare clipa petrecuta cu cei dragi mie.

     Image

One thought on “La differenza tra me e te

Leave a Reply

