Septembrie, luni

Dragul meu cineva,

 

Image

          In dimineata asta citeam blogul Mihaelei Radulescu si am gasit ceva ce mi-a captat atentia. Suna cam asa ” “Am nevoie de o pauza ca sa-mi clarific sentimentele” – cred ca e cea mai tampita fraza pe care o poate rosti cineva in iubire. Adica, nu cred ca e iubire, ci “m-am saturat, dar nu stiu cum s-o inchei”. Ascultasem o poveste care continea fraza asta si mi-am adus aminte ca am auzit-o si eu, de cateva ori, in viata…. Nu cred in pauze, decat daca-s despre munca sau scoala. Cum ar fi ca o mama sa-i spuna, tot din iubire, fraza asta copilului ei ?!….”

       Citind aceste randuri imi trece prin minte o alta fraza asemanatoare pe care, inevitabil am auzit-o de atatea ori. ” Am nevoie de timp ca sa-mi clarific sentimentele”. In viata alegem sau ne lasam alesi, venim, plecam, ne razgandim.  Iubim, alegem, rupem, punem la loc. Încercăm, murim, o luăm de la capăt. Așteptăm, uităm, începem să credem din nou. Suntem oameni. Dar frazele astea cu “am nevoie de timp” , ” am nevoie de o pauza” sunt doar niste scuze penibile care demonstreaza lasitatea noastra, frica de a merge mai departe, rusinea de a spune adevarul in fata. Chiar daca uneori adevarul doare, mai bine e spus la timp decat sa o tot lungesti si sa te comporti cu indiferenta. 

       Din toate cazurile poate exista unul la 1000 la care sa functioneze replica “am nevoie de un timp”, iar timpul acordat sa ajute si sa intareasca o relatie. Doi oameni care vor sa fie impreuna nu au nevoie de timp sau de o pauza, ei au nevoie de incredere si iubire. Ei lupta pentru ceea ce spera.

      

One thought on “Septembrie, luni

Leave a Reply

