Decizie Bomba~3SE se reuneste!

     Dragul meu cineva,

       De cand am asteptat aceasta veste. Nu imi vine sa cred…sunt atat de fericita. Am crescut pe melodiile lor, am o multime de autografe si poze, am cantat la concertele lor..iar acum aud cea mai tare bomba si recunosc, ei sunt raza mea de soare.

      Trupa 3 SUd Est este una dintre cele mai cunoscute formaţii care s-au lansat în anii 90, adunând numeroşi fani în toată ţara. Dispariţia celor trei artişti de pe scena muzicală a lăsat un gust amar celor care venerau celebrele piese ale trupei, printre care se numără şi “Amintirile”, “De dorul tău”, “Cea mai frumoasa fată” sau “Ai plecat”. 

     “Ne gândim la acest lucru. Probabil, anul viitor, dacă nu va fi un turneu mare, cel puţin vor fi câteva evenimente de remember. Nu ştiu dacă va fi ca o reunire, să putem spune că de azi încolo suntem o trupă, dar ca momente de remember va fi ceva”, a declarat Laurenţiu Duţă.

    “Putem avea succes şi în prezent cu 3rei Sud Est. Nu e mare diferenţa între ce era atunci şi ce se face acum. Uşor, uşor s-a revenit la piese dance, piese în limba română. Mie îmi place muzica care se face în prezent în România. Am o părere bună şi despre noul val de artişti. Noi atunci ne-am despărţit din cauza opiniilor diferite. A fost o perioadă tulbure atunci pentru toată lumea. Toţi erau înnebuniţi să plece afară”, a  spus Viorel.

Image

 

Image

Image

 

 

3 thoughts on “Decizie Bomba~3SE se reuneste!

Leave a Reply

