Nebunie la pachet~Part 2

Dragul meu cineva,

      Ziua de ieri a trecut deja. Ziua de maine poate nici nu exista. Exista doar miracolul clipei de fata care merita trait. Eu m-am bucurat de fiecare moment, pentru mine acea clipa a fost un dar. 

       Când ceasul sună de miezul nopţii şi luminile  se sting, una dintre cele mai incendiare statiuni de la malul Marii Negre  prinde viaţă si odata cu ea imi dau seama ca nu mai am nevoie de un vis pentru a putea supravietui. Baruri, cluburi de toate felurile şi spectacole inedite au loc acolo pentru turiştii veniţi de pretutindeni, iar printre ei ma aflu si eu.

        Cu un zambet prelung  pot sa marturisesc ca-mi place viata de la mare, ador sa dansez in disco pana nu-mi mai simt picioarele si mai ales sa ma trezesc pe plaja si sa vad oameni fericiti, care rad incontinuu, care vor sa-ti fie prieteni chiar si pentru un minut, ador noptile albe pentru zile negre.. Dar ce zile negre? Da-le-n colo de zile negre. Viata e mult mai mult de atat. Viata trebuie traita exact asa cum este ea. Noi  suntem totdeauna în căutarea eternului în altă parte decât aici; totdeauna ne îndreptăm ochii minții spre alte lucruri decât spre situația prezentă, spre aparența prezentă; sau, mai ales, suntem în așteptarea morții ca și cum n-am muri și reînvia în fiecare clipă. În fiecare clipă ni se oferă o viață nouă. Astăzi, acuma, îndată e singurul lucru ce ne stă la îndemână. 

     Vreau sa traiesc asa cum am trait la mare, vreau sa am tot ce imi doresc. Stateam la malul marii si paream fericita. Am observat ca si valurile vin si pleaca de la mal. Si daca malul poate fi fericit atunci pot fi si eu ca el. Sa te astept de fiecare data cand pleci si sa ma bucur de fiecare data cand te intorci.

ImageImage

Image

 

Image

 

Image

 

Image

 

Image

 

Image

 

 

2 thoughts on “Nebunie la pachet~Part 2

Leave a Reply

