Nebunie la pachet

Dragul meu cineva,

      Ti-ar sta bine ca ocean si mie ca ultimul tau capitan!..Bine..nu a fost chiar ocean, a fost doar o mare, o mare care m-a trezit la realitate.

     Nu stiu daca tu mi-ai dus dorul, dar sincer eu am asteptat tare, tare mult sa-ti scriu, sa-ti povestesc fiecare clipa petrecuta la mare si daca stau bine sa ma gandesc parca nici nu stiu cu ce sa incep. Am petrecut o saptamana de vis alaturi de persoane deosebite care au reusit sa ma surprinda in cel mai minunat mod. Pot sa spun ca nu ma asteptam sa mi se intample atat de multe, sa ma invart intr-un amalgam de sentimente, dar mi-a placut la nebunie.

     Am adorat sa-mi beau cafeaua amara in fiecare dimineata pe malul marii, sa simt mirosul tau combinat cu cel de mare, sa calc pe scoicile micute, si sa adorm pe plaja dupa o noapte incendiara petrecuta in disco.

    Am  intâlnit oameni pe care nu voi reuşi să-i uit niciodată, adânc înfipţi în inima mea, în dorurile şi regretele mele iar fiecare persoana care mi-a fost aproape in vacanta asta face parte din sufletul meu si o sa raman doar cu amintiri placute.

    M-am degradat uşor în vicii, în nopţi nedormite, în spaime, nebunii, o iubire de-o vara. Si mi-a placut. Incep sa prind gustul noptilor nedormite si recunosc ca am profitat din plin. Intr-o seara am mers in disco si de acolo ghici unde am ajuns? Pe plaja.. am ramas sa vedem rasaritul. A fost o nebunie, la ora 5 dimineata eram in Tenerifee style, nu mai simteam oboseala, dansam incontinuu, radeam, cantam si ghici ce? faceam baie in mareee!!

     Apropo de baie in mare…Am prins niste valuri imense si cea mai tare faza a fost cand m-a doborat un val si am ajuns cu capul in nisip si picioarele in sus, m-am cam dat peste cap prin apa. Chiar daca radeam ca o nebuna tinandu-mi sutienul sa nu-mi cada, numai eu stiu cata apa am baut.

     Dragul meu cineva am petrecut o saptamana de vis, mi-am facut de cap, m-am bronzat, mi-am facut un tatuaj si daca vrei sa afli mai multe despre noptile albe petrecute in Costinesti te astept sa-mi citesti si urmatoarea postare. Promit ca o sa impart cu tine fiecare sentimet. Acum te las ca mor de somn. Laa revedere dragul meu! La revedere!

Image

Image

Image

ImageImage

Image

Image

Leave a Reply

