Un fel de Eu!

Dragul meu cineva,

 

             Stii…Sunt ciudata, un pic complexa, nici eu nu ma inteleg…Sunt nebuna,rad mult, imi place sa glumesc, sunt perversa intr-un mod amuzant si romantic, dar de asemenea am momente cand simt ca ma tarasc pe pamant, momente cand ma simt ca un nimeni, cand nu ma simt bine in pielea mea, cand am impresia ca sunt grasa ,urata, sunt un pic nesigura dar dupa aceea devin din nou puternica si zambesc. Cateodata simt ca valorez mult, alteori nimic.  Uneori ignor persoane din orgoliu, dar apoi cersesc atentie. Sunt impulsiva si nu gandesc ce spun, dar mai tarziu regret. Cand mi se face rau vreau sa ma razbun, si totusi o voce imi spune ca nu e bine. Am impresia ca sunt diferita de restul oamenilor, ca am o gandire mult mai profunda, poate mai matura si nu prea imi gasesc echilibrul, de fapt…Nu l-am gasit niciodata. As vrea ca tu sa fii acela ce va potoli nelinistea continua din interiorul meu si sa imi oferi siguranta bratelor tale si iubirea ta. Poate asa balanta mea va avea in sfarsit, greutati egale pe taler. 

     Dragul meu cineva, astept, astept persoana potrivita. Dar orice as face trecutul imi reapare in cale. Se spune că timpul vindecă rănile, dar eu nu sunt de acord cu asta. Rănile rămân. În timp, mintea, pentru a rămâne sănătoasă, le acoperă cu cicatrici, iar durerea scade în intensitate, dar nu dispare niciodată. Totul depinde de tine, de cat de curajoasa esti sa o iei de la inceput. Sincer eu nu mai am curaj, nu mai am putere…sunt prea dezamagita, prea plictisita. Iar tot ce imi ramane de facut este sa astept. Astept un nou inceput si promit ca nu o sa ma mai grabesc. Nu si de data asta. 

        La revedere dragul meu, la revedere! 

Image

6 thoughts on “Un fel de Eu!

  1. am vazut si am avut trairi ca ale tale,si nu stiu dacavreodata vre-un EL va aduce un echilibru,sau poate din contra,va inclina balanta aia si mai rau.Echilibrul cred ca vine din noi insine,din linistea si dragostea pe care o putem avea sau o putem darui la randul nostru.Iar pentru pasi,nu sunt reguli…iubim fiecare in felul nostru,mai intens sau mai pasiv,si stiu doar un lucru…ca viata merge mai departe indiferent de ritmul nostru..si atunci te intrebi daca nu cumva pierzi..timp,spatiu si iubire,neindraznind sa fii impulsiv,si negandit..si necalculat….viata mi-a demonstrat ca actionand din impuls devine totul mai palpitant si mai demn de a fi trait..fiecare moment!!!
    asa ca traieste,iubeste,asa cum iti spune inima….nu te cobori si imagineaza-ti mereu ca esti pe culmi,a fi printesa nu e un drept castigat,ci nascut…..
    ce ar fi viata fara mici iubiri,picanterii,sau nebunii?doar o coaja de nuca

  2. Ai dreptate, ranile nu se vindeca niciodata…mereu vor ramane urme mai superficiale sau mai adanci, depinde de cine ti le-a produs. Cu cat persoana este mai draga si mai apropiata, cu atat ranile vor persista toata viata. Se spune ca timpul te mai face sa uiti. Da, in unele momente, dar in majoritatea lor?!…Oricum ar fi, lupta nu trebuie abandonata niciodata!🙂

Leave a Reply

