Pisi draga si iubita

Dragul meu cineva,

        Cateodata nu mai stiu pe unde sa mai merg. Ma simt pierdut. In stanga si in dreapta peste tot morminte pline cu suflete ratacite, suflete neprotejate. Cateodata am impresia ca ceilalti traiesc mai repede decat mine. Am impresia ca ei si-au gasit drumul si deja vad locul unde au vrut mereu sa ajunga si de aia alearga toti pe langa mine si eu parca doar ma plimb ratacit pe undeva, spre nicaieri si daca as fugi si eu dupa ei as ramane fara respiratie.  Dar cand am aproape de mine o prietena draga, totul se schimba. Viata devine mai frumoasa, prinde culoare.

      Alaturi de ea, totul e mai frumos, cand ma simt mica, intr-o lume atat de mare, prietenia noastra ma inalta. Am petrecut atat de mult timp impreuna, am facut atat de multe nebunii, si daca stau bine sa ma gandesc le-as mai face inca de 1000 de ori doar pentru a auzi chicotitul tau jucaus.

       Dragul meu cineva, prietena mea draga a mai imbatranit cu un an. Asa vorbesc de parca tare batrane suntem…Acum incepe viata noastra, adevarata viata. Eu ii doresc tot binele din lume si ii spun doar atat “Inchide ochii, trage aer in piept  si spune-ti in gand, ” o sa fie bine” ”pana ajungi sa  crezi. Si vei reusi, vei reusi sa te pui pe picioare,vei  reusi sa zambesti din nou,  sa te linistesti, sa expiri toate grijile, vei reusi chiar si pentru o clipa sa te simti bine. Reusesti!Reusesti pentru ca nu vrei sa renunti, nu poti sa renunti, nu ai cum sa renunti pentru ca ai inca stele pe care speri sa le atingi intr-o zi, ai inca vise carora speri sa le oferi o sansa sa devina realitate, ai inca persone pentru care esti recunoscator, ai inca speranta! Si eu am auzit ca ea moare ultima

          La multi ani fata frumoasa, pisi draga si iubita. Viseaza, lupta, iubeste. Traieste fiecare clipa! 

Image

 

Image

4 thoughts on “Pisi draga si iubita

Leave a Reply

