Mami… La multi ani!

Dragul meu cineva,

         Vreau sa-ti spun un mic, mic secret. Poate tie, dragul meu cineva ti se pare cel mai minuscul secret din lume dar pentru mine e adevarata viata. Gata nu te mai tin in suspans. Secretul e….:Azi e ziua mamei mele, cea mai deosebita fiinta din lume.

       “Mami”, cand spun acest minunat cuvant imi trec atat de multe prin minte: Ea a fost mereu langa mine, la bine si la rau, parca si acum imi amintesc toate nazdravaniile pe care le-am facut cand eram mica, dar ea chiar daca se supara ii trecea foarte repede si cu un pupic mare si lipicios toate se rezolvau.

      Dragul meu cineva, am atat de multe motive pentru care sa o iubesc incat nu stiu cu care sa incep. Dar mai multe de orice o iubesc pentru ca este “MAMI”, ea e faptura miraculoasa care m-a invatat sa fiu ceea ce sunt acum. Ea m-a indrumat si m-a sfatuit mereu. Chiar daca uneori sunt incapatanata si nu apreciez acea grija imensa care mi-o poarta, chiar daca ma suna de 10 ori pe zi sa vada ce fac, daca imi e bine… azi pot sa marturisesc ca ador asta…ador acea grija care-mi demonstreaza toata iubirea ei.

        Dragul meu cineva, mamele noastre au nevoie de dragostea noastra, si nu e suficient sa o stim noi, e important sa o exprimam, sa nu ne scuzam cu gandul o stiu deja, de aceea zic: ” Mamiii LA MULTI ANI! l Sa fii sanatoasa, fericita, iubita si sa ai mereu rabdare sa faci ceea ce-ti place. Te iubesc si nu uita ziua ta e in fiecare zi, nu doar azi…pentru ca tu esti minunea mea de 19 ani fara intrerupere.

Image

Image

 

Image

15 thoughts on “Mami… La multi ani!

  1. Ma gandeam ce sa scriu pe blog… mi se facuse atat de dor de mama. Ma uitam la niste poze ramase cu ea. Si mi-am spus in minte pentru toti: “Iubiti-va mamele! Oricand, oriunde! Chiar si la 50 de ani cand ridurile devin parte integranta a vietii ei, chiar si la 70 cand se misca cu greu sau la 80 cand uita cine esti… Este singura persoana de care esti legata prin acel cordon invizibil ca in pantece, singura fiinta care nu iti va dori raul si te va considera copilul ei fie ca ai 15 ani, fie ca ai 50. Iubiti-va mamele!” Iti doresc sa te bucuri de mamica ta cat mai mult timp si sa o pretuiesti la reala sa valoare, chiar si cand te dojeneste sau iti pune anumite limite. Din partea mea un sincer “La multi ani, mamico!” Cu drag, o alta mamica.

  2. La multi ani fericiti!Semanati foarte mult!Citind articolul tau mi s-a facut mai tare dor de “Mami” a mea!Mamele sunt minunate,de aceea trebuie sa le aratam mereu cat de mult le apreciem,iubim si cat de mult inseamna pentru noi.
    Ps:Sunt cu mana pe telefon,acum o sun!!(Sunt la 2500 km departare de ea)

Leave a Reply

