Ploaia~Poveste fara nume

Dragul meu cineva,

      Ai incercat vreodata sa numeri picurii de ploaie? Sunt la fel de multi ca si gandurile tale in acele momente. In momentele in care admiri ploaia. In care te uiti alene cum afara toarna cu galeata si te gandesti cu tristete ca ai fi iesit afara, daca nu ar ploua. Cred ca asta nu este un motiv sa stai in casa. E adevarat ploile de vara sunt  calde si  dragute  te fac sa te gandesti la necunoscut sa-ti imaginezi o viata cat se poate de perfecta.. E un risc pe care ti-l asumi – tu ca individ, si merita, ploaia te incarca cu nostalgie, dor, cu mii de sentimente.

       Ador ploaia, oare sunt un melc daca ador sa ma plimb prin ploaie chiar daca ma ud pana la piele si uneori reusesc sa ma racesc? E asta un termen de comparatie? Sau cum ar trebui sa-l numesc? A..stiu! Nu sunt un melc, sunt doar eu, o fata simpla, timida care viseaza la mai bine. Eu nu mai am  rabdare sa imi astept dragostea. Cresc cu o sete nebuna de a ma indragosti..Si-apoi ma indragostesc orbeste, din dor nebun de dragoste, chiar daca uneori aleg la intamplare omul langa care sa raman. Dar ploaia ma linisteste, ma ajuta sa iau decizia corecta, ea e un fel ciudat de trecut, un prezent, si un viitor imbelsugat.

        Dragul meu cineva, ploaia m-a invatat sa spus “Dragul meu trecut,multumesc pentru toate lectiile, draga viitor,acum sunt pregatita.” Ploaia mi-a oferit o poveste fara nume, o poveste fara sfarsit care ma conduce pe meleaguri uimitoare. Ploaia mi-a adus la picioare o lume vrajita de Tine!

Image

6 thoughts on “Ploaia~Poveste fara nume

  1. adorrrrrrrrrrr ploaiaaaaaaaaaaaaaa deeeeeeeeeeeeeeee varaaaaaaaaaaaa:X:X: :)))))
    mai ales ploaia calda, ador sa stau in mijlocul curtii intins pe spate si sa vad cu milioanele de grame de ploaie ma lovesc :X:X::X

Leave a Reply

