Inca una si ma duc

Dragul meu cineva,

 

        S-a terminat!! Atat de mult stres, atat de multe ganduri…care acum au ramas in urma. 

        Cu diploma de Bac in buzunar, cu inima impacata ca am luat note mari, si cu multa speranta pot sa strig in gura mare: Sunt liberaaaaa!! 

         Binee… nu chiar atat de libera pe cat crezi, mai am de trecut inca un hop, dar sper ca totul va fi bine, voi intra la facultatea la care imi doresc si viitorul meu de acum va incepe.

         Dragul meu cineva mi-a spus mama odata “Ai sperat, ai visat, ai pierdut. Ce contează? Mai poţi pierde, mai poţi visa, mai poţi învinge! Asta contează!” Eu am pierdut de multe ori, am castigat de si mai multe ori, dar am sperat intotdeauna si asta o sa fac si de acum in colo, o sa sper la mai bine, la mai frumos, la tot ce imi doresc.

        Vreau sa-i felicit pe toti cei care si-au luat Bacul, au muncit, au invatat, s-au straduit si le daruiesc o parte din zambetul meu. Iar celor care nu au reusit, va spun doar atat. Continuati, invatati, luptati pentru ca doar asa se ajunge departe. Se spune ca greşeala pe care o face fiecare dintre noi este că se gândeşte prea mult la micile lui înfrângeri, la dorinţele lui personale şi prea puţin la acest miracol care e viaţa, la obligaţia pe care o avem faţă de ea, obligaţia de a o face mai frumoasă, mai bună. Noi gresim, cadem, dar ne si ridicam!

         Dragul meu cineva, inca una si ma duc, Clujul ma asteapta!

Image

12 thoughts on “Inca una si ma duc

  1. Dumnezeu să îti dea ajutorul de care ai nevoie pe mai departe. Eu am studiat la Cluj și am și lucrat pentru o vreme în acest oraș🙂. Înspre ce facultate vrei sa te îndrepți?

Leave a Reply

