Hai Bac-ule hai!!

Dragul meu cineva,

        Atatea ore nedormite, atat de mult stres, atatea emotii pe care nu le pot explica, atatea hartii zburand prin camera mea, atat de multe cuvinte care-mi invadeaza creierul…au fost atat de multe clipe care m-au tinut inchisa in colivia mea, fiind doar o fiinta invizibila. Iar tu ai fost un asa bun prieten si  m-ai ascultat mereu. Dar acum mai e putin si totul va ramane in urma, vor fi doar amintiri, iar cand o sa privesc in trecut o sa rad spunandu-mi ” ce fraiera am fost, m-am stresat pentru nimic”.

Sper sa fie bine si ca noi toti, elevii care dam maine Bac-ul, sa avem rezultate pe masura asteptarilor noastre. Succes tuturor, si nu uitati ca vointa reprezinta intreaga viata, daca vrei sa ai rezultate munta muntii din loc, lasa-ti emotiile acasa, gandeste pozitiv si totul va fi bine. Vointa este propria ta credinta umana asa ca fii curajos.(Eu incerc sa fiu, chiar daca, dragul meu cineva, trebuie sa-ti marturisesc ca am niste fluturoi in stomac si parca de fiecare data cand ma gandesc la examene cate unul zboara atat de puternic incat imi vine sa zbor si eu cu el, dar inevitabil totul va fi bine.)

La revedere dragul meu, la revedere!  Ps: Sa nu uiti ca mi-am facut timp  sa-ti impartasesc gandurile mele, chiar daca sunt enorm de ocupata in perioada asta.

Image

11 thoughts on “Hai Bac-ule hai!!

  1. Nu uita ce zice Bahmuţeanca: fluturii în stomac nu îi simţi decât de la o mâncare gătită la tigaia ei preferată (nu-i spun numele ca să nu fac publicitate gratuită)! Oricum, anul ăsta examenul e mult mai uşor, aşa că nu-ţi face griji.

Leave a Reply

