Viseaza~Azi.Maine.Oricand.

Dragul meu cineva,

             Daca de obicei eu vorbesc despre dragoste si chiar indraznesc uneori sa dau sfaturi, acum vreau sa vorbec despre vise. Azi vreau sa-ti marturisesc ca trebuie sa ne aducem mereu aminte ca este timp sa schimbi drumurile in viata.Trebuie doar sa-ti acorzi timpul necesar pentru a-ti da seama ce vrei cu adevarat. Din fiecare greseala vei invata lectii importante. Iar visele completeaza ceea ce nu indraznim sa facem, dar totusi perseverenta ne ajuta sa indraznim.

       Daca pana nu de mult timp, simteam o durere constanta in piept, aveam momente in care imi venea sa fug de toti si de toate, acum sentimentele bune ies la iveala datorita visurilor mele. O prietena draga sufletului meu mi-a oferit un caiet de visuri care mi-a dat sansa  sa-mi creez o lume doar a mea, sa visez in asa fel incat sa-mi indeplinesc orice vis.

       Sã visez? Trebuie totuşi, nu am altã variantã. Se pare ca pentru indivizi ca mine, nu existã alt drum, altã salvare. Pentru mine visul este antidotul resemnãrii, şansa de a-mi trãi zilele pânã la capãt, de a înfrunta, visând, cu ochii deschişi, propria-mi existenţã, îngrozitoarea existenţã care, asemeni deşerturilor, înainteazã încet si calm transformând minţile, metamorfozând sufletele şi aspiraţiile. Practic, prin uciderea visului, îmi ucid însãşi existenţa mea. Asta inteleg eu prin vis. Azi. Maine. Oricand.

      Dragul meu cineva, a renunţa la vis, la propria-ţi viaţã, , înseamnã, sã renunţi la ceea ce simti, sã renunţi la cuvinte, sã renegi cã simti ceea ce se aflã dincolo de cuvinte, sã negi muzica şi baletul acestor cuvinte – dincolo de propria-ti raţiune care te îndeamnã la prudenţã – sã nu mai crezi în vis. Dar eu cred in vis si continui sã visez, fãrã sã mai fiu prudenta.

Image

        

Image

 

Image

14 thoughts on “Viseaza~Azi.Maine.Oricand.

  1. Uneori visăm dar nu în acord cu planul lui Dumnezeu pentru noi. Poate cineva îsi doreste să devina medic, dar cu toată munca depusa pentru a intra la facultate, răspunsul a fost unul neașteptat. Dacă Ii permitem lui Dumnezeu să ne conducă fiecare detaliu a vieții vom fi cu adevărat fericiti, chiar dacă El o să ne spună: draga mea fiică, lucrul acesta nu-i pentru tine. Și vei accepta răspunsul acesta de la El fără comentarii. Și știi de ce? Pentru ca te vei încrede in El că știe ce face:)

    • Vorbele tale mi-au uns sufletul.Multumesc!. E foarte adevarat, dar trebuie sa visam, sa luptam. Iar daca visul nu ni se implineste alta data vom stii ce avem de facut si poate cine stie, vom ajunge mai departe decat ne-am propus.

      • Și eu am un caiet unde mi-am trecut unele vise🙂..dar sa nu uităm să ne si consultam cu El cu privire la ce vrem, ce ne-ar place. O zi frumoasă🙂

  2. E bine să visezi, dar să nu te încrezi prea mult în vise. E bine să ai visuri, dar să fie cât mai realiste. Eu îţi doresc să reuşeşti să le combini în aşa fel încât să îţi facă viaţa cât mai frumoasă!

  3. Ai dreptate! Am simtit fiecare cuvant, si suntem de acord cu tine! Daca nu ar mai exista imaginatia si visele, lumea ar fi searbada si trista! Continua sa scrii !E frumos felul in care gandesti!

Leave a Reply

