Zambet, in schimbul doi

Dragul meu cineva,

 

               În fiecare dimineața, te ridici din pat si te gândești la ziua care vine. Ești liber. Ești un creator si poți alege. Ai dreptul sa-ti croiești destinul cum îți place. Este viaţă ta. Poți sa-i conferi un alt sens. Poți merge pe un alt drum. Poți… Dar știi cum procedam de obicei? Marea majoritate dintre noi alege drumul obișnuit, drumul bătătorit de alții! Ne temem de necunoscut, de nou, de lupta si trecem peste șansa de a fi ca El. Așa rămânem o posibilitate nerealizata… Vine o zi, însă, când privești înapoi si atunci auzi glasul copilului din tine care te întreabă: “De ce n-ai riscat? De ce nu ai crezut în minunile pe care ai fost în stare sa le săvârșești?” Iar tu nu ai nici un răspuns. Si doar asculți , înfrânt, cum plânge trist copilul pe care l-ai ucis in tine…

           E atat de ciudat sa privesti copiii…Habar nu au..ce lume dura,”murdara” ii asteapta..Cand aveam 5 ani,traiam cu impresia ca nimeni nu imi poate face rau.. Ma credeam invincibila.Eram prietena cu toata lumea care imi zicea “Salut!”..Toata lumea era draguta,sau cel putin..asta reuseam eu sa inteleg..Hainele nu contau, o fustita si un tricou roz era tot ce imi doream, parca ma si vad pitica blonduta cu parul prins in doua codite…Nu mi se inlacrimau ochii inainte de culcare..Nu incercam sa fug de anumite lucruri…Zambeam! Zambeam in fata tuturor..si era un zambet sincer…un zambet inocent, neatins de vreun sentiment urat..Habar nu au…Habar nu au ca vor pasi intr’o lume rea, plina de prejudecati, in care vei fi judecat pentru tot ce vei face..si nu vei face..Habar nu au ca zmeii nu sunt doar personaje inventate de autori, si ca ei exista..Si sunt poate chiar mai rai decat cei din povesti…Mi’e dor..Mi’e dor sa ma simt libera, fericita, mi’e dor de copilul vesel si zapacit care obisnuiam sa fiu…Mi’e dor sa alerg in ploaie, speriata,in bratele mamei, mi-e dor sa ma ratacesc printre rafturile unui magazin si sa plang dupa mami..Tie nu ti’e dor???

     

Image

 

Image

 

One thought on “Zambet, in schimbul doi

Leave a Reply

