Forever hungry ♥ of love!

Dragul meu Cineva,

        Vreau sa-ti dau o veste super mega uriasa..poate ca nu ai auzit inca dar incepe Bacuul!! Si daca crezi ca sunt speriata, te inseli. Ma simt foarte bine, am emotii dar sper ca o sa fie bine. Trebuie sa fie bine!

Viata mea are atat de multe suisuri si coborasuri, saptamana trecuta eram atat de fericita, ma simteam iubita, iar acum..parca totul a disparut. Oare TU…unde esti acum? Oare am trecut unul pe langa altul fara sa stim, fara sa ne observam, fara sa ne indragostim? E ciudat ca si in filme cred. Stii ca intr-un film, cand EL si EA trec unul pe langa altul fara sa se observe, cei care urmaresc filmul stiu care este finalul? Oare… asa va fi si povestea noastra? Dar oare a existat vreodata o poveste? Off, dar ce ciudat pare totul.

E dureros de nedrept ca nu ai fost acolo sa imi vezi durerea, dezamagirea, fericirea, implinirea, zambetul sau lacrimile. Nu pot uita ca nu ai fost acolo sa ma alini, sa ma tii in brate sau sa imi dai un sfat. Te-am iertat ca ai cautat caldura altor brate, te-am iertat pentru dezamagiri, dureri, certuri, pentru momentele tale orgolioase, egoiste si reci. Cred ca te-am iertat pentru tot. Te-am asteptat mereu acolo sa revii, mereu am crezut ca nu merit ca tu sa revii, stii? Am crezut copilareste ca nu sunt suficient de buna pentru imbratisarile, incurajarile si sfaturile tale. Si am supravietuit fara toate astea. Am invatat sa traiesc fara ele, tu m-ai invatat de fapt. Chiar daca mi-e dor sa stau ore intregi sa vorbesc cu tine, un dor nebun pe care nu pot sa il explic, merg inainte chinuidu-ma cu zecile de intrebari care-mi roiesc prin minte : De ce-ai plecat? De ce-ai mai fi rămas? De ce nu a fost sa fie? De ce te-ai mai intors, daca ai plecat din nou?

Dragul meu cineva, vreau sa crezi ca sunt perfect fara tine si imi spun in gandul meu, “Fraiere, ce-ai mai pierdut!”. Acum eu ma pun la somn, ma asteapta o zi grea maine, primul meu examen oral. Daca vrei sa-mi spui succes poti sa o faci chiar acum si te rog din tot sufletul  sa-mi ti pumnii. Tu ai fost mereu norocul meu! La revedere dragul meu, la revedere! Ne scriem in curand!

Image

8 thoughts on “Forever hungry ♥ of love!

  1. Da, si eu am avut oral azi si a fost chiar usor🙂. Acum trebuie sa ma pregatesc pt competente digitale. Bafta multa si spor.
    Era sa uit…emotiile de cele mai multe ori sunt constructive asa ca e in regula.

  2. Triste ganduri, dar in acelasi timp, deosebite. Mult succes la competente! Mult succes la bac! Sa fii mereu cu zambetul pe buze si sa-ti gasesti cu adevarat fericirea pe care ti-o doresti.🙂

Leave a Reply

