Vreau o minune!

Dragul meu cineva,

           Pentru inceput vreau sa te anunt ca am rezolvat problema mea cea mare legata de minciuna. Invat sa am incredere din nou, invat sa iert si sa trec mai departe. Prietenia e mult mai importanta decat o “iubire trecatoare” , decat un baiat care nu stie sa te aprecieze.

        Cred ca sunt cea mai “norocoasa ” fata de pe planeta. Dintre toti baietii, ma indragostesc mereu de cel nepotrivit. Iar cum eu sunt o visatoare, imi ofer sufletul pe tava, fara a ma intreba daca chiar merita. Un anumit El, a intrat in viata mea pe neasteptate, l-am cunoscut la un majorat si incet, incet a devenit o persoana foarte draga mie. M-am indragostit ca o copiluta de privirea lui misterioasa. Aveam impresia ca il cunosteam foarte bine, dar cum treceau zilele, realizam ca ma inselam amarnic. De fiecare data cand ne intalneam ma privea cu ochii lui mari si misteriosi, iar eu simteam ca ma topesc pe picioare. Am devenit mica lui “minune”, chiar asa imi si spunea, asta pana intr-o zi cand totul s-a terminat. 

     Dragul meu cineva, am invatat sa traiesc fara o minune, am incercat sa uit, sa nu ma gandesc ca toata povestea noastra a fost o minciuna..si am reusit pentru ca un alt El,care parea un baiat cu capul pe umeri mi-a aparut in cale…Da un El!! S-a declanșat precum un blitz. A apărut spontan in viața mea. Puternic, zgomotoas, strălucitor. M-a orbit cu lumina lui iar in momentul in care am deschis ochii mi-a lăsat doar amintirea la minut. O fotografie frumos înrămata care palpită în mâinile mele regretul unui final precoce si care nutrește în suflet speranța unui început neprevăzut. Nu-mi rămâne decât să stau si s-o privesc, iar din când in când să o sterg de praful zilelor banale. 

      Stiu ca poate acum nu e momentul meu, dar intr-o zi va aparea si minunea mea, care ma va aprecia pentru ceea ce sunt, care nu va incerca sa-si dea intalniri cu cea mai buna prietena a mea, care va stii sa-mi iubeasca sufletul cald, si care ma va intelege exact asa cum sunt eu si nu va incerca sa ma transforme in fata perfecta pentru el. Dragul meu cineva, tu esti prietenul meu cel mai bun, pot sa-ti marturisesc orice si vreau sa stii ca eu nu ma voi schimba niciodata pentru un baiat. Intotdeauna voi ramane fata aceea simpla, care e mereu cu zambetul pe buze, care plange la un film de dragoste si care rade cu gura pana la urechi cand prietena ei cea mai buna o face “fraiera”. Iar asa cum sunt eu stiu ca intr-o zi va aparea minunea care imi va demonstra ca merita sa ai incredere, ca merita sa iubesti ca si cum te-ai afla TRES METROS SOBRE EL CIELO!

Image

3 thoughts on “Vreau o minune!

  1. Ai incredere in tine, in ceea ce esti! Esti o persoana cu totul deosebita, puternica. Va veni momentul in care vei sti cine e alesul , cel caruia ii poti incredinta cele mai frumoase sentimente. Atunci vei vedea, vei avea sufletul plin de emotie si …iubire>

Leave a Reply

