Minciuna~ Suflet pustiu

Dragul meu cineva,

 

         Azi e una din zilele alea in care vreau sa stau in pat,sa ma invelesc in patura,sa beau un ceai fierbinte si sa ascult muzica pana adorm…Azi sunt dezamagita de tot ce ma inconjoara, de prietenie, iubire..de tot. Azi vreau sa uit pentru o clipa ca sunt EU, vreau sa uit de prieteni…de toata lumea care m-a dezamagit. 

      Nu pot sa cred  ca exista prieteni care reusesc sa-ti franga inima, care te mint fara sa se intrebe daca cumva nu iti fac mai mult rau. Nu pot sa cred ca tu, acel cineva, foarte apropiat mie ma minti cu atata nerusinare doar ca sa iti fie tie bine. Cine ești tu ? Tu, cu frumusețea ta pură ? Cu inocența ta de copil, cu sinceritatea și cu bunătatea ta care mă liniștea  și mă transpunea într-o lume a irealului ? Tu..Chiar esti tu? nu pot sa cred. Am avut atat de multa incredere, dar m-ai dezamagit. Si nu stiu cum sa trec peste o asa minciuna. Prietenia insemna pentru mine un intreg, o inima care batea la fel, dar acum…parca sunt pustie. Incerc sa uit, sa iert dar nu pot. Sunt socata..poate o sa iert dar niciodata nu va mai fi la fel. Imi spunea mama candva ca ” in viata trebuie sa fii lucid si prevazator, ca prietenia unora este mare cat un cal troian. Ei abea asteapta sa primesti darul ca mai apoi sa-ti intre sub piele si sa devi victima lor.” Incerc sa nu te compar pe tine cu acest gand al mamei mele dar nu pot. Nu inteleg de ce ma minti? De ce nu imi spui adevarul…nu conteaza in ce consta el. Doar..dragul meu cineva, stii ca nu suport sa fiu mintita.

       Dragul meu,sunt prea multe gânduri nespuse, ascunse, prea multe minciuni zboară în jurul nostru care imi distrug sufletul si ma transforma intr-o fiinta seaca, incapabila sa mai aiba incredere.

Image

2 thoughts on “Minciuna~ Suflet pustiu

Leave a Reply

