Ani frumosi de liceu

Dragul meu cineva,

 

         Sufletul imi e scaldat intr-o mare de amintiri. Mi-e atat de frica sa nu le pierd. Mi-e frica sa nu-mi lipseasca acesti patru ani de liceu.  Sunt lucruri despre care nu vorbesc. Sunt lucruri care niciodata nu vor prinde forma cuvintelor. Sunt lucruri care niciodata nu imi vor cunoaste vocea. Lucruri care atunci cand vreau sa le pun pe o foaie de hartie imi intepeneste mana sau scrisul este neclar incat nici eu nu pot sa citesc. Lucruri care ma lasa pur si simplu muta. Sunt lucruri despre care nimeni nu vrea sa vorbeasca. Sunt cuvinte care niciodata nu vor ajunge mai departe de varful limbii. Sunt zile in care stau ore intregi in fata unei foi de hartie si fiecare gand se formeaza in ceva nemaipomenit de mare si sunt zile in care nu se intampla absolut nimic.. Am atatea de povestit despre fericire, noroc, iubire, de cati zece am luat, de primul meu sase la englaza care m-a facut sa sufar enorm,dar m-a ambitionat sa invat si mai mult, de excursiile prin tari straine, de iubirea mea de-o vara cu grecul cu pielea maslinie si ochii negri care imi radeau mereu, primul sarut, primele prietenii care mi-au atins sufletul… Dar toate aceste amintiri ma lasa muta. Parca nu pot sa vorbesc, nu pot sa zambesc nu pot sa fac nimic. Nu vreau sa se termine aceste clipe minunate.

      In acesti ani am fost inconjurata doar de oameni deosebiti, oameni care te aud când vorbeşti; profesori care înţeleg ce spui si  cei mai buni profesori care pricep şi ceea ce n-ai spus în cuvinte, prieteni care nu tin cont de cine sunt, de ce am facut bun sau rau,prieteni care mi-au fost mereu alaturi.

        Dragul meu cineva, s-a incheiat o etapa din viata mea. In liceu am invatat sa iubesc si sa ma fac iubita, am gasit ce nu am cautat si am cautat ceva de negasit, am iubit imposibilul  si am renuntat la baiatul care chiar ma iubea, am plans in momente fericite si am ras cand sufletul imi plangea, am pierdut ce era mai de valoare si am castigat ceva ce nu-mi era de folos, m-am distrat si am invatat in acelasi timp. Ador sa fiu licean si aceste amintiri vor ramane mereu in sufletul meu. 

Image

 

Image

 

Image

Image

 

Image

 

 

ImageImage

 

Image

 

 

6 thoughts on “Ani frumosi de liceu

  1. E bine să împărtașești cu cineva și acele lucruri pe care vrei să le păstrezi secret. Mai ales dacă e vorba de anumite experiențe negative. Asta îți aduce eliberare interioară. O seară minunată așa ca si tine🙂

  2. Perioada celor care termina liceul anul acesta ma face sa tresar si-mi aduce un zambet in coltul gurii.🙂
    Mi-e asa dor!

    Tie draga Ioana, iti urez mult succes pe viitor!
    Te pup!

Leave a Reply

