Let the rain wash away all the pain of yesterday!♥

Dragul meu cineva,

         Inca ploua. Fiecare picatura de apa parca mi se prelinge in suflet. Fiecare bucatica de cer parca se prabuseste peste corpul meu, iar rafalele de vant se invart in jurul meu creand o stare de incertitudine. Haosul pune stapanire pe intreaga lume, pe sufletul meu si realizez ca viata ne aduce din cand in cand in fata unor usi. Iar fiecare usa duce catre un drum…

       Ar trebui sa deschidem fiecare usa pentru a vedea ce se afla dincolo de ea. Dar uneori nu avem curaj sa facem asta, sau poate ca nu avem destula incredere in noi, crezand ca nu vom face fata provocarilor ce ne asteapta dincolo de acea usa. Si alegem alte usi, convinsi ca in spatele lor ne asteapta drumuri mai line, mai lipsite de neprevazut si de incercari.Sunt usi pe care suntem obligati sa le deschidem. Iar pe altele le deschidem doar daca vrem, pentru ca ni se da dreptul sa alegem.
Unele usi duc spre drumuri anevoioase, pline de incercari si piedici. Altele duc spre nicaieri. Uneori suntem tentati sa deschidem usi frumoase, care promit stralucire, dar descoperim ca poleiala lor a fost inselatoare, pentru ca ascund in spatele lor numai desertaciune si dezamagiri.
Dar sunt si usi vechi, mai putin frumoase, care aparent nu promit nimic, dar care duc spre cele mai frumoase drumuri.
Sunt si usi pe care ne dorim foarte mult sa le deschidem, convinsi ca dincolo de ele vom gasii fericirea, dar, din pacate, imediat deschise, ele ne dezvaluie in fata doar un zid. 
Mai sunt usi pe care ne dorim sa le deschidem cautand iubirea din spatele lor, dar care raman inchise. Unele dintre ele ni se deschid pentru putin timp, ca mai apoi sa ne fie trantite in fata.
Anumite usi ne fac sa credem ca am ajuns la capatul drumului si ca nu mai exista cale de intoarcere, dar avem surpriza sa descoperim o usa noua care ne ofera o noua sansa.Mai exista usi pe care ne dorim sa le redeschidem dupa ce candva in trecut am ales sa le inchidem in urma noastra, dar care raman inchise pentru totdeauna.
Iar in fata anumitor usi asteptam neobositi, sperand si visand ca se vor deschide candva, fara a avea insa o certitudine.Nu vom sti niciodata cate usi vom intalnii in viata noastra. Si chiar si atunci cand credem ca drumul nostru s-a sfarsit, ni se mai iveste in cale o usa noua, care ne poate duce pe un drum neasteptat de frumos… 

      Dragul meu cineva, eu am intalnit atat usi bune cat si rele, dar cred ca ma ascund pentru ca vreau sa fiu gasita,ma indepartez pentru a vedea cine imi urmeaza pasii, plang pentru a vedea cine imi sterge lacrimile si am inima franta pentru a fi reparata…Vreau sa-mi gasesc usa potrivita…vreau!

      La revedere prieten drag, la revedere!

Image

Leave a Reply

