Change is… everything!

Dragul meu cineva,

Image

          Ce mai faci? Care este viata ta? Imi este atat de dor sa stau de vorba cu tine. Sa petrec ore in sir alaturi de tine. Dar nu mai am timp si nici nu mai stiu daca tu chiar esti cineva..sau nimeni. Iti scriam in fiecare zi, scriam tot ce era parte din viata mea: furie, durere, bucurie, iubire, prietenie, lumina, intuneric, iar tu imi furai amintirile, sentimentele si chiar realitatea pe care o traiam. Dar acum parca nu mai am timp de nimic. Simt ca nu mai esti sufletul pereche care ma intelege. De ce nu ma intelegi? Dar oare eu te inteleg pe tine?. E greu, iar aceasta neintelegere doare. Viața mea este formată din alegeri. Da sau nu. În sau în afara. Sus sau în jos. Stiu ca  există alegeri care contează. Iubesc sau urasc. Sunt un erou sau poate  un laș. Trebuie sa lupt  pentru a putea oferi, pentru a trăi. Dar..cea mai importanta este alegerea. Și chiar daca nu este întotdeauna în mâinile noastre noi vom continua sa luptam.

       Incep sa ma schimb, nu mai cred in tine, in mine, in noi. Nu mai cred in nimic.Schimbarea este un lucru amuzant si nu toată lumea se poate descurca cu ea. Lucrurile nu sunt niciodata cum par a fi iar intreaga lume se transforma exact sub ochii nostri.. Îți dai seama că pământul de sub tine s-a schimbat. Lucrurile sunt incerte și nu există nicio cale de întoarcere. Lumea din jurul nostru este diferita si suntem blocati intr-o mica mare nebunie iar  viitorul iti rade  în față nestiind daca iti place ceea ce vezi sau nu.

     Dragul meu cineva, poate aceasta schimbare e buna, poate cu cat lucrurile se schimba cu atat ele raman la fel. Si cateodata schimbarea e buna, schimbarea e tot ce ne-a mai ramas. La revedere dragul meu cineva, la revedere!

Leave a Reply

