Spring awakening

Hello sunshine,

        Ma simt atat de bine ca am terminat cu simularile. Parca sunt mult mai linistita si sigura pe mine deoarece am luat note mari si acum trebuie doar sa aprofundez ce am invatat. Ma simt fericita si cred ca incepe sa rasara soarele si pe strada mea. 

        Nu ma mai intreb daca am facut bine ce am facut, daca merita sa lupt pentru anumite persoane, daca am ras sau am plans mai mult, daca am apucat sa traiesc si sa-mi implinesc toate visele..nu ma mai intreb de nimic. Vreau doar sa petrec fiecare clipa ca si cum ar fi ultima. Vreau sa fiu alaturi de prietenii mei dragi, de colegi, profesorii de la scoala, de toata lumea care ma iubeste si o iubesc. Mai sunt cateva saptamani de liceu pe care vreau sa le traiesc din plin, iar primavara asta a inceput cum nu se putea mai bine.

    Se spune ca vremea e frumoasa atunci cand in suflet e soare, iar astazi sufletul meu a fost invadat de mult soare iar cand acesta incepe sa se incalzeasca  este atins de Iubire si  nu mai traiesc in intuneric. Dragostea mea este lumina care se afla in mine… si eu o trezesc. …Dar pentru trezirea acesta am nevoie de mult mai mult soare si timp liber.

      Dragul meu cineva, iti ofer un zambet , o imbratisare ,un pic din mine. O farama din optimismul meu , un fir din energia mea ,un fragment din linistea mea ,o bucata din fericirea mea .Cu delicatetea unei petale de lalea ,caldura unei raze de soare si toata dragostea mea vreau sa desenez un soare care sa iti umple sufletul de bucurie. Te pup, papa..Ne auzim curand.

Image

 

Image

 

Image

4 thoughts on “Spring awakening

  1. Asa sa faci, sa-ti petreci putinul timp ramas, ca liceean, din plin. Ca sa-ti amintesti cu drag, pentru ca dorul o sa apara.

    Toate gandurile tale bune si frumoase au ajuns si la mine.🙂
    Le-am primit cu drag, si iti trimit, inapoi, si eu aceleasi ganduri.🙂

    O seara faina!🙂

  2. Lala, are dreptate. Chipul tau este de copil frumos si bun, si merita bucuria vietii, pura,asa cum o percepe el!
    Si la randu-mi sper ca legea atractiei gandurilor tale deosebite, sa nu te ocoleasca!
    Postul tau este o confesiune impresionanta.Iar pozele,stau marturie, sinceritatii tale.
    Madi si Onu

Leave a Reply

