No Promises

Dragul meu cineva,

Image

        Zâmbeşti, dar nu eşti cu adevărat fericit. Întrebi, dar nu vrei neapărat să ştii. Vorbeşti, dar nu spui nimic defapt. Râzi, dar nu ţi se pare amuzant. Plângi, dar nu înseamnă nimic. Te trezeşti, dar nu eşti chiar treaz. Dormi, dar nu te odihneşti. Eşti în viaţă, dar nu trăieşti.       Ne dorim să fim mari, când suntem mici. Ne dorim să fim mici, când suntem mari. Ne dorim să îl cunoaştem mai bine, când suntem străini. Ne dorim să fim străini când îl cunoaştem foarte bine…viaţa întreagă este formată din cercuri întretăiate… 

     Multi spun ca e ceva special la mine, poate modul in care pasesc, poate ca merg ca o sefa, vorbesc ca o sefa, poate am asteptari mult prea mari de la cine nu ar trebui sa am, dar eu nu pot sa-mi dau seama ce e acel lucru special la mine. Sunt genul de fata care te vrea, dar nu are nevoie de tine, iar vorba mea preferata este “Nu-ti face griji, sunt bine, ma descurc!”. Chiar daca nu sunt bine si poate nici nu ma descurc lupt pana la capat. Eu traiesc dupa deviza “Ai pierdut? Continuă!!!Ai câştigat? Continuă, alege-ţi altă luptă şi continuă… Niciodată să nu renunţi din a mai lupta… Ştiţi de ce? Fiindcă o luptă în care nu ai participat este o luptă pierdută!!!”

     Sper ca intr-o zi sa gasesc acel “special” in mine si sa fie gasit si de Tine. Iar atunci cand vom fi impreuna sa facem doar ceea ce ne place, sa nu mai fug departe, sa nu mai trebuiasca sa ma descurc singura, sa nu-mi mai fac promisiuni desarte.

Image

6 thoughts on “No Promises

Leave a Reply

