La multi ani copil frumos!

Dragul meu cineva,

          In prisma varstei eram doar niste copile, pentru ca avem doar 19 ani, dar prin prisma experientelor suntem deja niste femei mature, incercate de viata, stapane pe sine si responsabile.

          Ne-am cunoscut cand aveam doar trei anisori, eram doua galuscute care se jucau in fata blocului si erau ingrijite de aceeasi bona, dar viata ne-a despartit pentru cativa ani pana in momentul in care te-am reintalnit. Cineva acolo sus a stiut ca suntem sortite a fi prietene, iar drumurile ni s-au unit din nou intr-o zi de 15 Septembrie in curtea Colegiului Tehnic Aiud. Cum treceau zilele ai devenit o parte din sufletul meu, sora pe care mi-am dorit-o intotdeauna. Prietenia noastra s-a construit din bucurii si dureri impartasite, din chestii legate de scoala, din calatorii, distractii si din nu stiu cate alte motive care au aparut si sunt atat de reale. Chiar acum ma gandesc la citatul “Timpul petrecut cu floarea ta a fost cel care a facut-o atat de importanta” si realizez ca timpul petrecut cu tine a facut aceasta prietenie atat de importanta. Amintirile noastre nu sunt pentru o clipa, ele sunt pentru o viata intreaga iar eu sunt raspunzatoare pentru ceea ce am cules. Te-am cules pe tine ca sa-mi fii prietena si sunt sigura ca am facut alegerea potrivita.

     Cand eram mica tata mi-a spus ca sufletul meu e ca un castel.Ca indiferent de luptele care se dau in afara lui, eu trebuie sa pastrez interiorul frumos si curat. Sa nu il aglomerez cu lucruri inutile si sa nu primesc pe oricine inauntru. Exact asta am facut, iar acum am aproape doar oameni deosebiti. 

      Au trecut 19 ani din viata ta, esti un suflet de copil vesel, iubitor care stie ce vrea de la viata. La multi ani fata frumoasa, sa ramai asa cum te cunosc eu, mereu!!

     Iar tu, dragul meu cineva sper ca ai invatat ceva din tot ce ti-am spus aici. Sii.. sper ca nu esti gelos ca eu am asa prietene deosebite. Sufletul meu e mare si are loc pentru oricine doreste sa se gazduiasca in el. La revedere dragul meu cineva, la revedere!  

Image

 

Image

 

Image

 

Image

9 thoughts on “La multi ani copil frumos!

  1. V-am mai zis eu o data ca sunteti norocoase ca va aveti, dar stiti voi mai bine. Ioana, ai astfel de prietene pentru ca le meriti, pentru ca educatia si formarea ta de pana acum te-au ajutat sa alegi cu inima si ai avut rabdare sa fii alaturi de “floarea” ta . Frumoasa referire la Micul Print (cartea mea de suflet). Eu va doresc sa fiti mereu la fel si sa apreciati in continuare ceea ce aveti: sunt rare astfel de prietenii si sunt norocosi cei care le au.

Leave a Reply

