Povestea povestii mele

Dragul meu cineva,

Image

            Imi cer scuze ca nu ti-am mai scris de mult, dar am fost atat de ocupata incat nu am mai avut timp de absolut nimic. Dar vreau sa-ti scriu ca sa-mi prefac tristetea in nostalgie si singuratatea in amintiri. Iti scriu aceste povesti legate de sufletul meu  si de cei din jur pentru ca atunci cand imi voi termina de povestit mie insami povestea asta sa pot sa o azvarlu cat mai departe pentru a stinge apele care au scris focul.  Ah, ce n-aş da să-mi pot smulge inima din piept şi să dau cu ea de-a azvîr- lita pe firul apei, sa nu ma mai încerce nici durere, nici dor, nici amintiri. Noi toţi am avut parte de o asemenea experienţă în viaţă. Noi toţi, la un moment dat, ne-am spus printre lacrimi: „Sufăr din cauza unei iubiri care nu merită.” Suferim deoarece ne imaginăm că dăm mai mult decît primim. Suferim deoarece dragostea noastră nu este recunoscută. Suferim pentru că nu ne putem impune propriile noastre reguli. Suferim fără rost: pentru că în dragoste se află sămînţa creşterii noastre. Dar…nimeni nu intelege ca daca cineva iubeste va invinge lumea si nu ii va fi teama ca va pierde ceva. Adevarata iubire este un act de total abandon.

       Dar ce vorbesc eu aici?? Atat de multa filozofie, oricum nimeni nu intelege. Nici eu nu inteleg. In iubire nu exista reguli, unu plus unu nu este egal cu doi. Putem încerca să ne ţinem de manuale, să ne controlăm inima, să avem o strategie de comportament — dar toate acestea sunt fleacuri. Inima este cea care hotărăşte şi doar ce hotărăşte ea este important. 

     Dragul meu cineva povestea mea doar acum incepe si chiar daca se spune ca toate povestile de dragoste sunt la fel eu stiu ca a mea va fi diferita. Pentru toate lacrimile care au curs va aparea fericirea care ma va schimba complet, iar momentul magic dintr-o anumita zi ma va ajuta sa plec in cautarea visurilor mele si in viitor o sa  privesc inapoi cu mandrie si credinta. Laa revedere dragul meu cineva, la revedere!!!

5 thoughts on “Povestea povestii mele

  1. Dragostea nu aduce suferinta daca iubesti si atat. Dar daca iubesti si vrei sa fii iubita la fel, nu se poate intampla asta, pentru ca fiecare iubim diferit. De aici si suferinta.🙂

Leave a Reply

