Ploaie in luna lui Marte!

“Ploua infernal,
si noi ne iubeam prin mansarde.
Prin cerul ferestrei, oval,
norii curgeau în luna lui Marte.

 

Peretii odaii erau
nelinistiti, sub desene în creta.
Sufletele noastre dansau
nevazute-ntr-o lume concreta.

O să te ploua pe aripi, spuneai,
ploua cu globuri pe glob si prin vreme.
Nu-i nimic, iti spuneam, Lorelei,
mie-mi ploua zborul, cu pene.

Si mă-naltam. Si nu mai stiam unde-mi
lasasem în lume odaia.
Tu mă strigai din urma: raspunde-mi, raspunde-mi,
cine-s mai frumosi: oamenii?… ploaia?…

Ploua infernal, ploaie de tot nebuneasca,
si noi ne iubeam prin mansarde.
N-as mai fi vrut să se sfirseasca”
niciodata-acea luna-a lui Marte.

       Dragul meu cineva, 

         În anumite momente, oamenii chiar au uitat, sau mai grav, poate ignoră… sau poate nu le pasă… şi uneori printre toate acele lucruri, oamenii uită, uita caa…în dragoste niciodată nu se fac provizii pentru plecare. Oare sunt indragostita? Nici nu mai stiu ce e in sufletul meu, nu mai inteleg nimic. Vreau doar sa fiu eu, cu al meu suflet. Sa nu ma mai gandesc la nimic si la nimeni. Nu inteleg de ce unele persoane te parasesc, dar continua sa te caute, e ilogic. Dar poate gandesc eu gresit, poate..

     Tot ce am vrut era o dragoste ca in filme. Am vrut sa ne intalnim undeva din intamplare, sa vorbim tot timpul, sa simt ca nu pot trai fara tine, sa imi zici ca ma vei respecta si vei stii sa ma astepti pentru ca ma iubesti,sa fugim undeva departe sa fii acea minune care m-a salvat odata din suferinta. Dar…nu a fost asa. Stau si privesc cum ploaia mi se prelinge pe obraz si ma gandesc la atatea. Cred ca eu gandesc prea mult..visez cu ochii deschisi la ceva ce nu exista, si poate nu va exista niciodata. 

     Dragul meu cineva, ploua infernal, o ploaie de tot nebuneasca, iar eu imi port durerea ca pe niste pantofi cu toc.Nimeni nu vede cât doare, toţi văd doar frumuseţea. As vrea sa nu se sfarseasca niciodata aceasta luna a lui Marte, sa invat cand trebuie sa plec,altfel totul va devini mai greu…Pentru mine! La revedere dragul meu cineva, la revedere. Sa ai o noapte calda si linistita. ♥

Image

4 thoughts on “Ploaie in luna lui Marte!

Leave a Reply

