Liceu=Mai multe iubiri pe un singur suflet

Dragul meu cineva,

“Timp, incotro mergi?
Spre ce meleaguri noi, grabit, alergi?
Cum poti intr-o zi..
Sa schimbi in oameni mari, niste copii?”

        Clasa a XII-a ? Liceu? Nu pot sa cred ca am crescut atat de mult, ca se termina aceasta etapa din viata mea.M-am grăbit să ajung în viitor şi nu realiz cât de repede trece prezentul şi ma trezesc, fără să imi dau seama, că totul a devenit trecut… Pentru mine liceul a fost mai multe iubiri pe un singur suflet. Aici am invatat ce inseamna prietenia, si mai ales iubirea. Din cand in cand privesc in urma si vad cat de departe am ajuns si incerc sa privesc inainte la munții care mai trebuie urcați,la priveliștile ce așteaptă să ma fascineze stiind ca nu voi renunta niciodata.

    Cand aud cuvantul “liceu” ma gandesc la toate excursiile proiectului Comenius la care am participat. Ma gandesc la toate clipele frumoase  petrecute in Ungaria, Italia si Bulgaria, la cum m-am indragostit prosteste de grecul meu favorit cu care vorbeam zilnic, vrute si nevrute. Si acum stau si ma gandesc cum si ce am putut vorbi atata timp si mai ales in engleza. Ma gandesc la toate prostioarele facute pe la scoala si la orele insuportabile de mate…ma gandesc la tot. Liceul e o parte din mine iar viata mea  este o adevarata comedie care amesteca impreuna  dureri si bucurii, punand lacrimi langa un zambet si un zambet langa plans. 

       Dragul meu cineva, a fost si soare, au fost si ploi, am luat zece, am luat si doi [mai putin :))], clienti infideli am fost si totusi ne vom face-un rost, si chiar de ne vom desparti, tot XII B ne vom numi!!

Image

4 thoughts on “Liceu=Mai multe iubiri pe un singur suflet

Leave a Reply

