Captiva…

Dragul meu cineva,

Image

        În viaţă , e cam aşa : Îi iubim extrem de mult pe cei care nu dau doi bani pe noi, pe cei care ne ignoră cu toată fiinţa lor, care nu se sinchisesc să îţi dea măcar un ‘bună’ , pe cei pentru care nu prea existăm . Dar.. pe cei care ne iubesc din tot sufletul, cu bune, cu rele, cu tot ce avem ne acceptă toate tâmpeniile şi prostiile .. iar noi, noi nu ştim să îi apreciem, nu ştim măcar să fim lângă ei când au nevoie de noi .. De ce întotdeauna se întâmplă asa ?  De ce viata e atat de schimbatoare? Eu cred ca noi oamenii suntem niste lasi, care fugim si fugim de responsabilitati fara sa ne gandim la cei din jur. Suntem grabiti, ocupati, ingrijorati, stresati si uitam sa ne bucuram de viata. Uitam de noi, de visele si amintirile noastre. Incepem sa ne privim tematori, sa ne intrebam de ce am ajuns amatori in iubire si ne este frica sa ne iertam unul pe altul…Dar eu zic asa ” hai sa iertam ca am uitat sa ne iubim cu adevarat!”. Trebuie sa ne prefacem ca nu ne-am schimbat si sa luptam pentru noi. Daca o sa stim sa uitam, o sa stim sa ne si salvam!

     Dragul meu cineva, viata noastra nu trebuie sa fie mecanica. Noi nu trebuie sa fim niste marionete. Trebuie sa ne ridicam si sa luptam. Eu mi-am propus sa le arat tuturor cat de puternica sunt si nu o sa ma mai las doborata de persoanele carora le-am aratat sufletul si m-au tradat. O sa merg mai departe cu speranta ca drumurile celor care merita sa fie fericiti   se vor reintalni candva. La revedere dragul meu cineva, la revedere! 

2 thoughts on “Captiva…

Leave a Reply

