Intrebari fara raspuns

Dragul meu cineva,

Image

     Imi cer scuze ca vorbesc atat de mult despre mine. Dar ce pot sa fac? Nu pot sa-mi schimb gandurile si mai ales viata. 

    Dragul meu cineva, azi am invatat ca uneori trebuie sa spunem ” Adio” unor persoane fara de care nu ne putem imagina pe noi insine. Dar..ce trebuie sa facem cu amintirile? Sa le aruncam pur si simplu undeva in marea uitarii? Sa le ingropam undeva in suflet si sa ne prefacem ca nu s-a intamplat niciodata nimic? De ce nimeni nu ne invata sa umplem golul acesta lasat de absenta cuiva important? Mi-as dori sa am raspunsuri la toate intrebarile mele, dar cine mi le poate oferi?

    Azi e inceputul uneia dintre cele mai mari frici ale mele. Azi trebuie sa plec,dar mi-ai spus ca nu e nevoie fiindca prezenta mea nu te deranjeaza,nu te sufoca, dar aici este vorba despre cum ma simt eu…Ma simt in plus, eu nu am niciun loc in viata ta. Suntem atat de diferiti dar atat de asemanatori. Nu stim ce vrem dar vrem. Cel putin eu am vrut, dar pentru moment e mai bine asa. Barbatii isi schimba sentimentele de zici ca seamana cu vremea…Ne spun cateva cuvinte dulci,ne fac sa credem ca suntem importante pentru ei si ca le pasa,dar mereu gasesc motive de a te alunga din viata lor. Am invatat sa nu mai am incredere in barbati…Cel putin nu in cei care se dau la o parte atunci cand vad ca lucrurile incep sa se complice, iar apoi pleaca la fel ca niste lasi spunand ca e mai bine asa…Dar, noi…  Poate candva, undeva ne vom reintalni si nu va trebui sa mai luptam atat, sa invingem atatea obstacole, poate vom fi liberi sa ne traim povestea. Poate…

     Dragul meu cineva, astazi nu vreau sa spun adio, o sa spun doar un ramas bun. Nu e un sfarsit. Mereu va exista o continuare. Nu o sa ma caut raspunsuri imposibile, mai bine  o sa-mi schimb intrebarile. La revedere!!

11 thoughts on “Intrebari fara raspuns

  1. Draga mea Ioana, îmi e atât de familiar ce scrii, căci am trăit-o şi eu odată, şi atât de străin în acelaşi timp, căci am învăţat că fiecare om de care ne ataşăm şi de care ne separăm la un moment dat, e doar o piesă din puzzle-ul vieţii noastre, iar acel puzzle îl completăm până la sfârşitul vieţii cu alte şi alte piese. Amintirile rămân acolo în piesă şi călătoresc cu noi, dar tu să ştii că nu ai pierdut nimic, simţi un loc gol pentru că acolo urmează să aşezi o altă piesă cândva🙂

    • Multumesc mult pt vorbele tale calde. Sunt constienta ca voi intalni noi si noi persoane dar pentru moment e greu sa pastrezi atatea amintiri. O zi insorita iti doresc! :*

      • Cu mare drag ! Ştiu că e greu, de aia o să am răbdare ştiind că într-o zi ai să ne povesteşti despre cele mai frumoase piese pe care ai fi putut să le găseşti vreodată. Îţi mulţumesc pentru gândul bun, căci într-adevăr soarele mă încălzeşte în timp ce îţi scriu, acelaşi lucru ţi-l doresc şi ţie🙂

  2. Sa sti ca nu iti sta bine sa fi suparata si pentru asta vreau sa iti dedic urmatoarele cuvinte : Nu pot să-ti dau soluţii pentru toate problemele vieţii, nu am răspunsuri pentru îndoieli si temeri, dar pot să te ascult şi să particip la zbuciumul tău.
    Nu pot să schimb trecutul şi nici viitorul tău. Dar când vei avea nevoie de mine voi fi alături de tine.
    Nu pot să te opresc să nu te împiedici. Dar pot să îţi ofer mâna, să te ajut să nu cazi.
    Bucuriile , victoriile si succesele tale, nu sunt ale mele. Dar, sunt foarte bucuros când te văd fericita.🙂 ( sa mai sti ca niciodata nu esti singura si ca exista un cineva care te asculta si te intelege 😛 )

    • Dragul meu Bogdan, mi-ai inseninat ziua cu vorbele tale. Iti multumesc. Am fost placut surprinsa sa vad ca cineva chiar ma asculta si ma intelege.Iti doresc o seara placuta.

  3. Am ramas fara cuvinte…acum 1 saptamana…EXACT asta am trait!! Da, mi-am luat inima in dinti si i-am spus: Ramas bun, iubitule!!…Absolut fiecare propozitie e valabila si pentru mine!!

  4. ha ha ha iubirea mea , sau poate crezi ca ai fost cindva acel ceva care putea fi numita iubirea vieti mele (problema ce este inca de la intemeierea lumii si primele instructiuni date de creatorul nostru fie ca esti si ateu convins) oameni buni daca cautati implinirea in oameni vati osindit singuri .
    iar ce am observat in mediul in care traiesc , nu ca is prea umblat, este ca acea iubire care nea fost lasata in inima ori nu este impartasita de amindoi ori nu este cultivata pt ca sa dea rod pt cei care inteleg .
    pt cei care sufera si cele care cred ca au goluri lasate de alti si altele le zic cu fiecare relatie pa care au avut-o sansele sa mai traiasca in armonie ca prima dragoste scade .
    sa fiu mai concret ca acel trandafir care chieleste dupa fiecare relatie ramine gol ramine fara petale .
    solutia???
    sa ceri puterea sa iubesti ca la inceput , sa doresti sa iubesti conf. 1 corinteni 13 pt ideea noastra de a iubi difera si cel mai bine ar fi sa o traim asa cum creatorul nostru nea facut sa iubim si sa ne daruim pt alti .

Leave a Reply

