Abstract…

Dragul meu cineva,

          Am ochii duşi şi reci. Verzi şi senzitivi. Iluzori şi siderali. Degeaba am ochi, când iubeşti nu vezi. Când iubeşti, eşti nebun. Am trecutul în oglinda retrovizoare şi ma îndepărtez cu viteză. Nu-mi dă nimeni timpul înapoi. Dar există compensaţii. Sunt egoistă pentru că merit asta. Dar prin egoismul meu am descoperit persoane minunate care ma iubesc asa cum sunt. De ce sa ma uit inapoi?Sa vad o fraiera cu sperante si vise,care si-a pus inima in joc si a pierdut?Nu multumesc…Prefer sa ma uit inainte si sa vad o persoana noua,o persoana ce va stii cui,cat si ce sa dea,o persoana ce va stii sa lupte pentru idealurile ei si va face tot posibilul sa nu mai plece capul in fata tuturor si sa nu mai intoarca obrazul inca o data,o persoana mai….Puternica!

Dragul meu cineva o persoana puternica e fericita. Am inteles ca nu conteaza cine te vrea, conteaza cine te are si te merita. Când ți se vor deschide în față mai multe căi și nu vei ști pe care să o apuci, nu alege la întâmplare, ci așează-te și așteaptă. Așteaptă oricât e nevoie. Nu te mișca, nu spune nimic, ascultă-ți inima. Apoi, când o să-ți vorbească, ridică-te și urmează-i sfatul. Asta am facut si eu, iar acum sunt o fata fericita. La revedere dragul meu cineva, la revedere!

Image

ImageImage

2 thoughts on “Abstract…

  1. Esti o persoana puternica. Ai incredere in fortele tale, in sentimentele tale , in iubirea pentru Cineva, intr-un cuvant -in tine. Esti speciala , nu uita, ti-o spune cea care te iubeste cl mai mult in asta lume, pana la cer si inapoi, si iar, si iar..Ia de la viata tot ce e special, asemeni tie. Stiu ca poti sa o faci. Cele mai dulci pupici ( pupicuri?)

Leave a Reply

