Doua picaturi de apa..

Dragul meu cineva,

“A daughter is a mother’s gender partner, her closest ally in the family confederacy, an extension of her self.  And mothers are their daughters’ role model, their biological and emotional road map, the arbiter of all their relationships.”  ~Victoria Secunda

        Intotdeauna exista ziua de maine si viata ne da de fiecare data alta oportunitate pentru a face lucrurile bine, dar daca cumva gresesc si ziua de azi este tot ce ne ramane, mi-ar face placere sa-ti spun cat te iubesc, ca niciodata te voi uita, si vreau sa-ti amintesc ce zi se apropie cu pasi repezi..cred ca sti si tu, e 8 Martie, ziua tuturor mamelor de pe planeta. 
       Da..stiu e si ziua mamei tale, dar sa-ti spun un secret, mama mea e unica, e cea mai frumoasa, cea mai buna, e minunea vietii mele. O iubesc pentru ca stie sa-mi fie de toate, pentru ca nu-mi este doar mama imi este al 2lea EU.  O  iubesc pentru cat de puternica stie sa fie, o iubesc pentru educatia pe care mi-a oferit-o, o iubesc pentru familia pe care o avem, o iubesc pentru ca am crescut sanatos intr-o familie decenta, cu principii. Acasa e unde e mami, si acasa e locul unde ma simt in siguranta si locul unde imi reincarc bateriile, acasa e colivia mea de aur, unde nimic nu ma atinge, acasa e locul unde nu am griji. Chiar daca intotdeauna esti super protectoare si ma suni de 10 ori pe zi sa vezi ce fac si uneori ma sufoci cu atatea reguli eu tot te iubesc. Pentru ca stiu ca regulile si modul in care m-ai crescut m-au transformat in fata care sunt azi si pot fi mandra de asta. 
    Dragul mu cineva, Azi poate sa fie ultima zi cand ii vezi pe cei pe care-i iubesti. De aceea, nu mai astepta, fa-o azi, intrucat daca ziua de maine nu va ajunge niciodata, in mod sigur vei regreta ziua cand nu ti-ai facut timp pentru un suras, o imbratisare, un sarut si ca ai fost prea ocupat ca sa le conferi o ultima dorinta. Sa-i mentii pe cei pe care-i iubesti aproape de tine, spune-le la ureche cat de multa nevoie ai de ei, iubeste-i si trateaza-i bine, ia-ti timp sa le spui imi pare rau, iarta-ma, te rog si toate cuvintele de dragoste pe care le stii.  
Mamele noastre au nevoie de dragostea noastra, si nu e suficient sa o stim noi, e important sa o exprimam, sa nu ne scuzam cu gandul o stiu deja.
      La revedere dragul meu cineva, la revedere!

 

Image

 

Image

 

Image

 

Image

5 thoughts on “Doua picaturi de apa..

  1. Intradevar tu si mama at sunteti ca doua picaturi de apa, semanati foarte bine , sunteti ca doua surori. Cat despre vorbele tale exprimate in articol sunt minunate, familia , parintii si mai ales mamele sunt speciale.
    O seara minunata Ioana! 🙂

  2. Multumesc e prea putin . E cel mai frumos cadou pe care mi l- ai putut face. Te iubesc pana la cer si inapoi si iar , si iar! Ai dat sens vietii noastre , zambet si fericire. Iti multumim pentru ceea ce esti! Infiniti pupici si iar , si iar TTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeee IIIIIIIIIIIIIIIIIUUUUUUUUUUUUUUUBBBBBBBBBBBBBEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSCCCCCCCCCCCC !

Leave a Reply

