New me..Like old me only better!

Dragul meu cineva,         

Image

        Tu mereu eşti lângă mine, încercând să mă faci fericită. Dar încă nu ţi-ai dat seama că sunt fericită exact aşa cum sunt… Cu micile mele calităţi şi cu marile mele defecte. Sunt fericită că te am alături şi că mă accepţi aşa cum sunt; cu aspiraţiile mele ridicule, cu cicatricile, cu înfrângerile şi cu părul puţin rebel. Cu antipatia mea ocazională şi cu sarcasmul meu exagerat… Nu vreau sa imi schimb viata pentru tine, vreau sa fii doar acel cineva pentru care sa insemn ceva. Sa fii acel cineva al carui chip se lumineaza cand ma vede, acel cineva care vrea din tot sufletul sa ma faca fericita, acel cineva care lupta pentru noi. Eu am timp pentru toate. Să dorm,să alerg în dreapta şi în stânga,să regret ce-am greşit şi să greşesc din nou,să-i judec pe alţii şi să ma cunosc  pe mine înşumi, am timp să citesc şi să scriu,să corectez ce-am scris, să regret ce-am scris, am timp să fac proiecte şi să nu le respect, am timp să imi fac iluzii şi să răscolesc prin cenuşa lor mai târziu. Am timp pentru ambiţii şi boli, să învinovătesc destinul şi amănuntele, am timp să privesc norii, reclamele sau un accident oarecare, am timp să imi alung întrebările, să amân răspunsurile, am timp să sfărâm un vis şi să-l reinviu, am timp să imi fac prieteni, să-i pierd, am timp să primesc lecţii şi să le uit după-aceea, am timp să primesc daruri şi să nu le-nţeleg.. Am timp pentru toate. Si chiar daca m-am schimbat sunt tot eu, dar o “EU” care gandeste inainte sa ia o decizie.

     La revedere dragul meu cineva! Have a nice day! Hugs from the new me, like old me only better!

Image

 

Image

Leave a Reply

