Primavara incepe cu tine♥

Draga cineva,

Image

      Imi doresc sa-mi scot rochia rosie din dulap, sa dansez in intuneric, sa-mi las parul blond sa-mi cada pe umeri iar tocurile inalte sa ma transforme in altcineva. Vreau sa simt focul cum imi arde prin vene, sa-l simt peste tot si nimic sa nu ma mai sperie de acum in colo. Vreau sa renunt la trecut si sa accept ca soarele poate rasari si pe strada mea. Sunt sentimente pe care le țineam în inima mea de ceva  timp , sentimente care imi fac mai mult rău decât bine și pe care le târasc după mine deși simt cum greutatea lor imi doboară umerii. Mi-au luat luni  bune să le acumulez și sa incerc sa scap de ele. E necesar să facem curățenie în casă, în camera în care stăm sau în spațiul în care muncim, dar nu considerăm vital să ne curățim din când în când și sufletul de toată mizeria pe care o adunăm. Purtăm mereu haine curate, dar preferăm să umblăm cu sufletul pătat și murdar. E timpul pentru curățenie generală în suflete. Zilele par mai lungi și timpul trece mai greu când ne lăsăm striviți de o greutate pe care nu o putem duce. Eu o  să fac curățenie. O sa adun tot ce ma  întinează într-o valiză mare și o duc undeva departe și am sa uit de acel loc. Doar asa o sa ma pot bucura de zilele insorite de primavara care bat la usa mea. O sa ma bucur de toate clipele petrecute alaturi de cei dragi si o sa strig din tot sufletul “Te quiero no solo por como eres, sino por como soy yo cuando estoy contigo” si voi visa mereu sa fiu ” a tres metros sobre el cielo”.  Primavara va incepe cu tine, tu vei fi lumea mea, iar eu lumea ta. Vom fi un intreg iar primele raze de soare imi vor incalzi sufletu, iubirea mea va ramane mereu a ta.

Image

Image

Image

17 thoughts on “Primavara incepe cu tine♥

  1. Hi there Maier, thank you for visiting and following my blog, it has given me the chance to find yours. I think you have a wonderful and very attractive blog, I look forward to reading your posts and looking at the beautiful photograph’s. My best regards, James🙂

  2. De facut curat, dar si de pastrat curatenia. Sa nu uitam ca unele pete nu le scoti cu nici un fel de detergent, oricata reclama buna nu iar face😉

Leave a Reply

