Blondes have more fun!

 

 Image

“It’s great to be a blonde. With low expectations it’s very easy to surprise people.”
“You know, being a blonde is actually a pretty powerful thing. You hold more cards than you think you do. And I, for one, would like to see you take that power and channel it toward the greater good, you know?”

Dragul meu cineva,

    Tot timpul ma intreb cine esti, cine sunt..dar cred ca nimeni  nu va sti nimic, nicicand.  Ma intreb cine poate fi in gandul meu, sa ma inteleaga, sa-mi asculte bataile inimii, sa-mi cunoasca toate secretele toate amintirile. Stiu ca tu esti singurul care ma asculti, ca vi si pleci, nevazut, nestiut de nimeni, tu esti singurul care imi da o speranta. Datorita tie  stiu ca tot ce am nu am sa pierd niciodata, ca sunt o blonda care lupta pentru ceea ce vrea si mascheaza trecutul cu un ruj rosu.

      Toata lumea acuza blondele, le vorbesc de rau si le cred niste papusi Barbi dar eu zic asa, dragul meu cineva,  niciodata sa nu judeci o persoana dupa felul in care arata, de cele mai multe ori aparentele inseala. Blonda e o femeie ca oricare alta si merita sa o pretuiesti deoarece ea are ceva aparte, stie sa se distreze, stie sa iubeasca, stie sa ajute. Si ea greseste, minte, nu stie ce simte, se pierde in aceasta lume a figurinelor de ceara, dar merita sa o cunosti. Merita sa ii demonstrezi ca o iubesti cu adevarat, si nu uita niciodata    ” O fata ca ea, merita toata pretuirea ta”. Poate e ea o blonda nevinovata, dar simte. Simte ca e precum valurile de pe tarm, precum stelele, departe de cer. Simte ca e precum aerul pe care il respiri ,care este tot acolo chiar daca ea nu il vade. Simte ca are nevoie de niste aripi ca sa-si ia zborul sa se indrepte spre nicaieri. Ea e o minune, o blonda care iubeste sa se distreze orinde ar fi, sa traiasca cu intensitate fiecare clipa ca si cum ar muri maine si sa viseze ca si cum ar trai pentru totdeauna. 

Image

 

Image

 

Image

 

 

4 thoughts on “Blondes have more fun!

  1. Iti dau dreptate la ce ai scris aici,din pacate in ziua de azi unele persoane te judeca dupa cum arati,ce haine porti si nu dupa ceea ce esti.

  2. Ioana cum citesc postarile tale realizez ca avem cate ceva in comun de data aceasta faptul ca amandoua suntem niste blonde care gandesc ( lasand modestia departe ) , amandoua ne aparam “titlul” de blonda satule de bancurile facute pe seama noastra, am scris si eu un post despre asta cand ai timp sa citesti se numeste ” Poemul blondelor”
    Iti doresc o seara minunata! 🙂

Leave a Reply

