Eu,tu..Noi!♥

         Draga cineva,

(Yes! Happiness comes in many forms but I feel like the happiest person in the world if I am with my friends!)

      E prea dramatic sa-ti spun nimeni. Ce mai faci? Mi-as dori atat de mult sa stiu ca existi, sa te cunosc, sa stiu ca esti acolo undeva, aproape de sufletul meu si imi asculti gandurile. As vrea sa stiu care e viata ta, daca te opresti vreodata din ceea ce faci si te gandesti la mine. Dar sunt sigura ca tu existi si poate esti chiar aici langa mine. Poate?..NU! Sigur existi! trebuie sa existi pentru ca doar asa voi exista si eu.  Tu esti unul dintre prietenii mei, care ma asculta intotdeauna. Cred ca mi te-am insusit.Da!   Esti o parte din sufletul meu. Viata si lumea mea. Sper ca nu ti-e frica sa ma gazduiesti in sufletul tau, asa o sa fim mai apropiati, o sa avem propriul nostru secret. Dar  incep sa cred ca prietenii mei adevarati imi sunt mereu alaturi.

Cand sunt alaturi de  prietenele  mele parca sunt alta. Le iubesc pentru ca imi sunt ca doua surori, pentru ca atunci cand vorbim nu ne mai intelege nimeni, pentru ca radem din orice prostie si plangem impreuna, pentru ca ma asculta si  le ascult…si am invatat sa le zic adevarul, chiar daca nu e  ce vor ele  sa auda…pentru ca am trecut impreuna prin tot felul de momente,chiar si printre cele mai penibile,iar acum,murim de ras cand ne amintim…pentru acea privire pe care le’o arunc atunci cand e El pe aproape…pentru ca ma bat la cap cu fiecare detaliu care are legatura cu acel nou El din viata lor ,pe care il iubesc atat de mult, insa dupa o luna se despart…iar eu,trebuie sa recunosc,imi face placere sa le pot spune din cand in cand :”ti am zis eu!!”..pentru ca sunt invidioasa,dar sunt constienta ca nu e bine…pentru ca uneori ma enerveaza maxim..si in clipa urmatoare,imi pare rau ca am putut sa simt ca nu le mai suport…pentru ca atunci cand rad…rad cu mine…pentru ca ne apucam si visam uneori la Fat-Frumos,desi suntem constiente ca nu exista..pentru ca abia astept sa le povestesc cand mi se intampla ceva…pentru ca atunci cand sunt cu ele,pot fi eu..pentru ca visam ca peste ani vom fi aceleasi…doar  mai batrane,si mai grase putin..pentru ca ma enervez cand vad ca imi cer un sfat,pe care oricum nu il asculta…si pentru alte milioane de motive…

Dragul meu cineva sper ca ai si tu parte de astfel de prieteni, iar daca nu..aminteste-ti de mine, eu intotdeauna voi fi langa tine. La revedere straine! La revedere!

Image

Image

Image

Image

Image

12 thoughts on “Eu,tu..Noi!♥

  1. Eu pot spune ca Fat-frumos exista :D…. lafel ca si acest “cineva” doar ca trebuie facuta alegerea potrivita😛. iar Cristi are foarte mare dreptate cu mana pusa de un prieten adevarat pe umarul nostru exact la momentul potrivit …… astfel de prieteni trebuie pretuiti

  2. Asa e Bogdan! Si in legatura cu Fat Frumos, ai mare dreptate. Toti avem ceva pus de’o parte😀 Trebuie doar sa avem rabdare, si sa invatam sa pretuim tot ce ne este dat.

  3. Perfect adevarat. sa avem rabdare e bine….. dar nu suficient pentru ca nimic nu o sa pice din cer .Fat Frumos tre cautat printre multimea asta mare de anonimi😛 . Am citit demult o fraza care mi-a ramas intiparita in minte si se potriveste de minune sa fie spusa Fat Frumosului😛 “m-am indragostit de PERSONALITATEA ta ……. Aspectul tau este doar un bonus” .🙂

  4. Citind postarea ma gandeam la prima poza pe care ai si postat-o. Toate trei sunteti fete de milioane, sunteti norocoase sa va aveti una pe alta si vor fi norocosi acei “cineva” ce va vor avea alaturi.

Leave a Reply

