Fortune Cookies

     

Image

                                                           Draga cineva,

Cred ca ti se pare ciudat faptul ca o umbra iti scrie. Dar mi se pare absolut necesar sa fac asta.  Desi traiesc intre patru oglinzi nu pot sa ma vad. Stiu ca sunt aici, ca exist, ma simt. Traiesc si eu in aceasta lume “furtunoasa” si ma multumesc cu ce am, cu ceea ce sunt.     Cred ca vorbesc prea mult despre mine. Sper sa nu te plictisesc..Dar ce pot sa fac? Sunt inchisa intre acesti patru pereti, iar tu esti speranta mea, esti singurul care imi asculta si imi intelege gandurile.
Astazi vreau sa iti povestesc despre prajiturile mele cu ravas.
Mergeam cu mama la cumparaturi cand intr-unul din magazine am gasit un pachet de prajituri cu ravas. Se spune ca aceste prajiturele sau fortune cookie cum le numesc americanii, au fost inventate in Japonia pentru a prevestii anumite intamplari din viata omului.
Am deschis cutia, si mi-am luat o prajitura. Pe ravasul din interiorul ei scria asa ” Your strenght at the moment is calmness.” Chiar daca nu cred in asa ceva am fost placut surprinsa ca acel ravas mi se potrivea de minune. Eu sunt o fata foarte calma, linistita, iar azi mi-am dat seama ca nu stiu sa-mi apreciez propriile mele calitati. Se stie bine ca licuricii se indragostesc doar de licurici, iar eu niciodata nu am vrut sa cuceresc pasarea maiastra.
Chiar daca nu am crezut niciodata in aceste mituri legate de prajiturile cu ravas, acum cred. Poate nu ti se intampla exact ce iti e sortit pe acel mic biletel din interiorul prajiturii, dar iti ofera o stare de bine, pentru o clipa te face sa te simti unic, sa fii o minune a acestei lumi.
Pana acum cateva ore traiam cu impresia ca viata imi ia mai mult decat imi da… dar nu m-am gandit nici macar pentru o secunda,ca poate imi ia lucruri,persoane de care nu am neaparata nevoie! Prajiturile mele cu ravas m-au facut sa inteleg ca  fiecare moment din viata mea este unic.Traiesc fiecare clipa, alaturi de persoane minunate incat am ajuns sa cred ca fiecare moment petrecut alaturi de tine,cel care acum stai in fata calculatorului si te regasesti in cuvintele mele, sunt niste minuni,iar tu esti minunea mea.
Dragul meu cineva, daca iti vor aparea in cale aceste prajituri cu ravas nu ezita sa le incerci si gandeste-te la mine. Cand vei simtit gustul de scortisoara sa iti aduci aminte de vorbele mele. Daca ma cunosti, sa iti aduci aminte de toate clipele petrecute impreuna,de prietenie, iubire, fericire..iar daca nu ma cunosti cauta-ma si invata sa ma cunosti.Intra in viata mea si o sa-ti arat ca minunile scrise pe ravase chiar exista.

La revedere dragul meu cineva, la revedere!

7 thoughts on “Fortune Cookies

  1. Sunt uluit si fermecat de faptul ca ma redescopar si ma redefinesc in cuvintele tale pline de patos. Sa fie oare o pura coincidenta? Sa fie oare destinul? Sa fie oare un mister…?!

Leave a Reply

