A woman’s heart

     Hello my dear stranger, 
       Parca incep sa-ti simt lipsa. Cred ca incep sa ma obisnuiesc sa-ti scriu din ce in ce mai des. Imi place sa iti povestesc despre mine pentru ca stiu ca esti acolo si faci ca totul sa mearga mult mai bine. Ma agat cu disperare de tine pentru ca imi doresc enorm sa fac parte din ceva, sa-mi gasesc o fiinta asemenea.
       Daca suntem doi e mult mai bine.Dar putem fi si mai multi, oricati, o lume intreaga. Putem sa ne cream propriul nostru paradis si sa luptam pentru fericire.                                 
       Dragul meu cineva, sunt momente în viaţă când ai vrea să-ţi toci inima mărunt, să o transformi în pulbere doar de dragul persoanelor iubite.. Ai vrea să te păstreze intact în amintirile lor. Dar amintirile frumoase sunt, până la urmă, nişte dureri târzii. O ştim cu toţii, dar o simţim mai ales noi, cei care astăzi spunem un emoţionant “adio” încercând să ascundem unul de celălalt roua din ochi provocată de inevitabilul sfârşit pe care-l are orice început. Astazi mi-am propus sa-ti vorbesc despre sufletul unei femei.
       Femeia…oare ce e femeia?
       Ea e un suflet. Odata ce invata sa iubeasca nu mai poate da inapoi.E in stare sa faca orice pentru cei din jurul ei. Cu cat e mai pura, cu atat e mai sensibila.Si cu cat e mai sensibila cu atat sufera mai mult.
     Femeia nu merita sa fie o umbra.Nu merita ignorata.Daca ea iubeste, iubeste-o si tu.
     Ea e singura care minte cand zambeste si spune ca e bine.Minte cand afirma ca tu esti doar o amintire pentru ea,minte cand se declara fericita, minte cu nerusinare cand spune ca are incredere in viitor pe cand ea nu are deloc incredere in propria ei persoana.Minte cand spune “nu am nevoie de nimic” desi tanjeste cu disperare dupa o imbratisare.
     Ea minte..si minte zi de zi.Minte ca sa nu planga.Minte ca sa nu raneasca si sa nu fie ranita.Minte de teama altor complicatii.Minte sa nu taca, pentru a nu deveni vulnerabila.
     O femeie se ascunde in spatele unui ruj rosu si un zambet uluitor de frumos.Ea minte, dar minte frumos.Si numai cei care o iubesc recunosc cu adevarat zambetul ei fals.
     Femeia e speciala..ea iubeste cu cap,pana peste cap!

Image

 

Multumesc ca imi citesti randurile, dragul meu nimeni. Acum o sa ma asez in sufletul tau si o sa raman acolo. O sa-mi fie atat de cald si bine, asa cum ar fi trebuit de la inceput.     

La revedere dragul meu cineva, la revedere!

 

 

10 thoughts on “A woman’s heart

    • Multumesc. Pai ce sa-ti spun. Nu exista nici un El real, dar nici un “barbat ideal”. Acel ‘cineva’ poate fi oricine. Nu ma refer la cineva anume, si mai ales barbatului ideal, pentru ca stiu ca nu exista asa ceva. Toti avem calitati si defecte. Ca sa te lamuresc mai bine, scriu pentru oricine vrea sa citeasca.:)

  1. Ioana…devine tot mai clar pentru mine ca vocatia ta asta e…
    Ma bucur ca ai experiente care te ajuta sa scrii astfel de randuri…fie ele placute sau mai putin placute (experientele). Asa ne descoperim cel mai bine. Felicitari inca o data!

Leave a Reply

