Secret Passion

Dragul meu cineva,

        Mi-e frică… nu o să ma mai întâlnesc vreodată acel suflet de altă dată care mă facea să zâmbesc, n-am să mai aud mângâierea vorbelor tale, n-am să mai simt  căldura sufletească ce-mi umplea viaţa de armonie şi mă purta pe aripi de vis, ducându-mă către o lume fantastică, a visurilor mult dorite, în care singurul preţ plătit era al dragostei împărtăşite. Răsplata ce mi se cuvenea, era fericirea fiecărei zile.
       Fericirea mea esti tu,”My wild horse”! Cand sunt in preajma ta, ma simt libera, simt cum totul se inchide in jurul meu, iar tot ce vreau e sa alerg cu tine, sa infrunt teama, sa nu ma mai simt speriata.

       Am inceput sa practic echitatia in urma cu trei ani. Am luat-o ca pe o gluma. Eram o fata timida, “de la oras” care niciodata nu a stat in preajma unui animal. Dar cand m-am urcat prima data pe cal, am stiut ca acela e visul meu.
     Cu timpul  m-am documentat si am reusit sa invat sa fac exercitii de voltija.In ce constau aceste exercitii??Pai ce sa va spun. Trebuie sa ai foarte mare curaj si incredere. Tu si calul sunteti unul si acelasi, iar daca ai incredere poti sa reusesti. In timp ce calul merge la pas, sau la trap eu fac diferite exercitii cum ar fi moara, steagul, lumanarea chiar m-am dat si peste cap.
     Cu cat reuseam sa fac exercitii din ce in ce mai grele cu atata eram mai mandra de mine si imi doream sa fiu tot mai buna. Am participat la diferite prezentari atat in Romania cat si in Ungaria si am avut mari reusite.
      Chiar daca am renuntat pentru un timp la acest sport, din cauza scolii, mereu o sa imi amintesc de clipele frumoase petrecute alaturi de cele mai speciale animale de pe planeta si sper ca intr-o zi sa ma reintorc si sa fiu la fel de buna ca pana acum.
        La revedere dragul meu cineva, la revedere!

Image

Image

Image

Image

14 thoughts on “Secret Passion

    • Multumesc. Nu trebuie sa-ti fie frica de ei. Daca o sa mai ai ocazia incearca pentru ca nu au ce sa-ti faca. Se spune ca prin ochii lor ei ne vad de 5 ori mai mari decat suntem. Noi ii dominam, nu ei pe noi. Pe langa asta iti transmit o stare de liniste, relaxare.

  1. Aceasta pasiune pe care o ai este minunata,felicitari esti foarte talentata si la echitatie si la scris am ramas impresionat dupa ce am citit articolele tale.

Leave a Reply

