Draga cineva,

MAD_4840

“Unii spun ca sunt pretentioasa. Altii spun ca n-am avut noroc. Unii spun ce e al meu e pus de’o parte. Altii spun ca lucrurile bune se obtin greu. Unii spun ca timpul meu inca n-a venit. Altii spun ca visez la un print, iar printii si printesele sunt doar in povesti. Unii spun ca niciodata nu e prea tarziu. Altii spun ca trebuie sa lupt pentru ceea ce-mi doresc. Unii spun ca fiecare are jumatatea lui. Altii intreaba ce astepti? Unii vor doar binele. Altii sunt invidiosi. Unii sustin. Altii stigmatizeaza. Unii se bucura pentru reusitele mele. Altii nu m-au sustinut niciodata. Unii profita. Altii ma ignora. Unii vor. Altii m-au uitat. Unii imi sunt prieteni. Altii nu-mi vor fi niciodata. Unii inceraca sa suplineasca. Altii nu ma lasa sa plang. Unii au vrut ce am avut eu. Altii trec cu vedere.Unii ma ocolesc. Altii nici nu ma intalnesc. Unii ma judeca. Altii ma iau asa cum sunt. Unii vad si sufletul. Altii vad doar carcasa. unii sufera. altii se bucura. Unii imi cunosc parfumul. Altii nu au simtit respiratia mea niciodata. Unii cred ca n-as putea. Altii fug cat colo. Unii se bucura cand sunt trista. Altii s-au saturat sa ma tot sustina. Unii imi dau idei. Altii imi fura idealuri. Unii spun…..altii au spus…..eu o sa tac!” O sa tac…dar o sa fac intotdeauna ce imi dicteaza inima. Degeaba stai si astepti.Cu asteptarea nu faci nimic.Timpul nu iti schimba viata. Tu o schimbi. Tu esti singurul care poate face ca magia acestei lumi sa fie asa cum iti doresti.

              Sper ca aceste randuri vor ajunge chiar sub ochii tai si te rog nu ezita sa citesti pentru ca doar asa vei calca pragul paradisului meu fara speranta. Chiar daca nu stiu cine esti, te cunosc. Stiu ca esti chiar acolo, undeva, candva, si imi citesti aceste randuri. Nu vreau sa-ti spun adio, pentru ca nu voi pleca niciodata. Iti urez bun venit in lumea mea si te rog: Pretuieste-ma, iubeste-ma si viseaza alaturi de mine!

              La revedere, dragul meu cineva! La revedere…

6 thoughts on “Draga cineva,

Leave a Reply

