De ziua mea te vreau pe tine in loc de tort

Dragul meu cineva,

            Recunosc ca sunt atat de ciudata. Spun ca trebuie  sa ma indepartez de cineva, dar in realitate vreau sa vad cat sunt de importanta, sa vad daca el ma cauta sau insista, daca e curios sa vada cum o mai duc. Zi de zi ma gandesc cat de mult vorbeam inainte si vorbeam despre orice, abia asteptam sa vad ce imi scrii,asteptam cu nerabdare fiecare mesaj de-al tau, iti sorbeam cuvintele si citeam totul cu entuziasm…Acum 3 replici pe zi…Uneori nici atat…Stiu ca mi-am spus ca ma voi indeparta,si am promis asta, dar simt o nevoie asa de mare…Nevoia de tine..

         Dragul meu cineva, peste cateva ore va fi ziua mea. 19 ani? Eu o sa am 19 ani? Nu pot sa cred. Asa repede a trecut timpul. Obisnuiam sa cred ca am raspunsuri la toate intrebarile, dar acum stiu ca viata  nu e asa cum  imi doresc eu si realizez ca nu mai sunt o copiluta, devin o femeie care are nevoie de fericire. Am crescut, m-am schimbat atat de mult. Dar uita-te la mine? Sunt tot eu. O “eu” mult mai buna si incerc sa-mi creez propriul meu drum. Nu mai vreau sa mi se spuna ce, cum si cand sa fac. Nu vreau sa ma mai protejeze nimeni, vreau sa invat singura anumite lucruri legate de viata, vreau sa ma dau cu capul de pereti ( de 1000 de ori ) daca e nevoie pentru ca numai asa o sa invat. Asa ca, dragul meu cineva, nu-mi mai spune  sa-mi inchid ochii pentru ca deja am vazut prea multe si pot sa ma descurc cu asta. Vreau ca aceasta zi sa fie deosebita. Vreau sa petrec alaturi de toate persoanele care ma iubesc. De ziua mea te vreau pe tine in loc de tort, vreau doar o clipa de fericire.. De ziua mea, mi-as dori..

1. Sa  fiu iubita

2. Sa-mi iau bacul cu nota mare

3. Sa intru la facultate

4.Sa te am pe tine in loc de tort

5. Parintii mei sa-mi acorde mai multa libertate

6. Sa am o super petrecere

7. Sa am un loc doar al meu (O lume, un oras, ceva)

8. Sa ajung o mare scriitoare ( sa traiesc din ceea ce scriu)

9.Sa fiu mult mai populara

10. Multe, multe chestii in aer.  (Sa zbor cu elicopterul. Sa sar cu parasuta. Sa pilotez un avion, sa zbor cu balonul)

11.Sa nu ma mai trateze lumea ca pe un copil

12. Sa primesc un cal

13. Sa am mai multa incredere in mine

14. Sa calatoresc in jurul lumii ( sa raman in SUA)

15.Sa am o idila cu pustiul din “Prison Break”. (Nu prea mai am ce face in privinta asta dar de fiecare data cand revad filmul, pustoaica din mine chicoteste incantata.)

16.Sa petrec alaturi de cele mai bune prietene.

17.Sa am mai multa rabdare

18.Sa scap de toti ipocritii si toti mincinosii

19. Sa fiu eu, sa nu ma schimb niciodata pentru nimeni.

        Dragul meu cineva, merit sa fiu fericita, vreau sa fiu. Vreau sa am o zi de nastere speciala, sa traiesc fiecare clipa. La revedere dragul meu cineva, La revedere!

Image

22 thoughts on “De ziua mea te vreau pe tine in loc de tort

  1. Draga mea…
    Am descoperit mai târziu că a fost ziua ta dar hai să ne imaginăm împreună ca este încă a douăzeci şi doua zi a lui martie :)
    La mulţi ani, fată frumoasă! Fie ca destinul să îţî zâmbească în fiece zi şi să-ţi împlineşti visele!

  2. Imi pare foarte rau ca am fost atat de ocupat incat nu am reusit sa iti zic La multi ani !!! in timp uitil.Dar pot sa spun ca viata se termină când tu încetezi să visezi, speranţa moare când tu încetezi să crezi, dragostea se termină când tu încetezi să mai ţii la cineva. Felicitari……. pentru ca si pe mine ma inveti sa visez :P

Leave a Reply

